Tvillingemave 32+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.527 visninger
65 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

Miss Church

Hej de damer  

Lige et par billeder af maven fra i dag. Der er gået lidt tid fra de sidste billeder, da vi har fuld gang i flytning her hjemme  

Maveomfanget måler nu 104cm og vægten siger +9 kg.  

Vi har i dag haft besøg af vores sundhedsplejerske til et graviditetesmøde. Hun virker rigtig søde, så det kan kun blive et godt samarbejde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Miss Kat

Stadigvæk så fin så fin.  Og hvor er det egentlig vildt at du ikke har nogen strækmærker?

Anmeld

30. januar 2013

1990h

Miss Church skriver:

Hej de damer  

Lige et par billeder af maven fra i dag. Der er gået lidt tid fra de sidste billeder, da vi har fuld gang i flytning her hjemme  

Vi har i dag haft besøg af vores sundhedsplejerske til et graviditetesmøde. Hun virker rigtig søde, så det kan kun blive et godt samarbejde

den er bare så fin.

og hold op jeg bliver misundelig når du med tvillinger skriver +9 kilo og jeg med kun en bebs skriver +9 kilo..baaaah må holde igen med de fastalavns boller..

Anmeld

30. januar 2013

Lou

Wow en flot mave... så fin og stor!! Den kan du da godt være stolt af!!! 

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

Miss Kat skriver:

Stadigvæk så fin så fin.  Og hvor er det egentlig vildt at du ikke har nogen strækmærker?

Tak  

Jeg har faktisk fået 3 små strækmærker ud fra mit hul til navelpierciengen. Meeen det er ikke så voldsomt. Der er ingen andre steder 

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

1990h skriver:

den er bare så fin.

og hold op jeg bliver misundelig når du med tvillinger skriver +9 kilo og jeg med kun en bebs skriver +9 kilo..baaaah må holde igen med de fastalavns boller..

Tak søde Åhh jeg eeeeelsker fastelavnsboller! Har så meget lyst til en lige nu!

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

Lou skriver:

Wow en flot mave... så fin og stor!! Den kan du da godt være stolt af!!! 

Tusind tak skal du have!  Det var pænt af dig

Anmeld

30. januar 2013

Miss Kat

Miss Church skriver:

Tak  

Jeg har faktisk fået 3 små strækmærker ud fra mit hul til navelpierciengen. Meeen det er ikke så voldsomt. Der er ingen andre steder 

Imponerende. 

Anmeld

30. januar 2013

Mink

Miss Church skriver:

Hej de damer  

Bare så super fin ! og rigtig flot du kan har taget 9 kilo på med 2 små prinsesser i maven

Anmeld

30. januar 2013

Kamilla-m

hvor er du dog smuk gravid! - sååååå fin en mavse! må jeg spørge om skal du føde dem selv eller skal du have kejsersnit?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.