Tvillingemave 32+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Ihh som du bare står og strutter!!

Hihi hvor er du sød 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

LilleChelle

Miss Church skriver:

Jeg synes også det går rigtig stærkt! Men det er nu også dejlig nok

Ja, for pokker - man glæder sig jo :p

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

LilleChelle skriver:

Ja, for pokker - man glæder sig jo :p

Ja helt vildt meget!  

Anmeld

30. januar 2013

Sahara82

Miss Church skriver:

Jeg har fået tre små strækmærker ved min navle. Men det er til at overskue Ellers ingen 

Ja lige nu ser det ud til at jeg kan føde selv det håber jeg meget på! Ja, hvis jeg ikke føder inden 38+0, bliver jeg sat igang

Kender helt vildt mange der under selve fødslen har fået strækmærker fordi huden er blevet strukket ekstra ud, men krydser alt hvad krydses kan for at jeg ikke får flere.

Det er egentligt ret vildt du ikke har taget mere på når der er to. Har du haft det meget dårligt eller noget siden det ikke er blevet til flere kg?

Anmeld

30. januar 2013

K&S

Miss Church skriver:

Hej de damer  

Lige et par billeder af maven fra i dag. Der er gået lidt tid fra de sidste billeder, da vi har fuld gang i flytning her hjemme  

Maveomfanget måler nu 104cm og vægten siger +9 kg.  

Vi har i dag haft besøg af vores sundhedsplejerske til et graviditetesmøde. Hun virker rigtig søde, så det kan kun blive et godt samarbejde

WOW, hvor er din mave flot - du bærer den så fint

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

smsh skriver:

Kender helt vildt mange der under selve fødslen har fået strækmærker fordi huden er blevet strukket ekstra ud, men krydser alt hvad krydses kan for at jeg ikke får flere.

Det er egentligt ret vildt du ikke har taget mere på når der er to. Har du haft det meget dårligt eller noget siden det ikke er blevet til flere kg?

Ja det kunne jeg godt forestille mig. Men altså, hvis de kommer, er der jo ikke så meget at gøre ved det, selv om vi håber de bliver væk 

Jeg har haft kvalme fra uge 5 til uge 20, hvor jeg tabte mig ca. 5 kg. Dem har jeg så taget på igen, så jeg igen vejede det samme som inden graviditeten og så har jeg taget de 9 kg på efter det. 
Men ja, jeg har stort set kun taget babyer og det der hører til på  

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

K&S skriver:

WOW, hvor er din mave flot - du bærer den så fint

Tusind tak skal du have!  Det er rigtig sødt af dig 

Anmeld

30. januar 2013

Sahara82

Miss Church skriver:

Ja det kunne jeg godt forestille mig. Men altså, hvis de kommer, er der jo ikke så meget at gøre ved det, selv om vi håber de bliver væk 

Jeg har haft kvalme fra uge 5 til uge 20, hvor jeg tabte mig ca. 5 kg. Dem har jeg så taget på igen, så jeg igen vejede det samme som inden graviditeten og så har jeg taget de 9 kg på efter det. 
Men ja, jeg har stort set kun taget babyer og det der hører til på  

Top fedt. Skide sejt

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

smsh skriver:

Top fedt. Skide sejt

Tak

Anmeld

31. januar 2013

LilleChelle

Miss Church skriver:

Ja helt vildt meget!  

Og - det er lige om snart der kommer to piger ud til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.