Kom med din bedste fødestilling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Mette.

Zette skriver:

Stor misundelse søde din superføder!

Jeg håber lillesøster også kommer ud til jer i en fart og gerne inde længe så jeg kan se hende! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Kamilla-m

jeg har født 3 gange på ryggen og jeg har ikke lyst til andet, det fungere bedst for mig sådan, og skal da ærlig indrømme at mens jeg har lagt der med presseveer har jeg ikke lige ku oversku at sku noget som helst ud over at presse ;-)

Anmeld

27. januar 2013

smokin

Månsson skriver:

Oki.. Hvis jeg må så vil jeg virkelig gerne se den.. Havde ikke en go oplevelse med det at føde..

Jeg modsat mange syntes veerne var til at klare men selve presseveerne og at føde hende gjorde så ondt at jeg ikke troede jeg ku klare det

Jeg kan sende dig et print af den på mail

Anmeld

27. januar 2013

smokin

sne190810 skriver:

På den måde 'fødte' jeg min moderkage.
Den gad ikke komme ud, min JM begyndte efter knap 40 min at blive liiidt nervøs. Så kom jeg op på knæ/sækkestol og svuuups ...

Så var der serveret moderkage 

Jeg har fået afvide af min yogalære at den mest optimale måde at sidde på hug, med spredte ben. (giver det mening?) Sådan at du faktisk næsten selv kan tage imod bebsen med egne hænder. Noget med dit bækken er i den bedst mulige position til at smutte en baby ned gennem kanalen på den måde.

Liggestillingen er ikke altid den bedste for den fødende, men mest praktisk for jordemoderen.

Måske sådan her? 

https://www.google.dk/search?q=fødestilling&hl=da&client=safari&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=l4wFUfizH9HZsgbN7ICwBA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1024&bih=672#biv=i|4;d|koR9cNS9YQVbTM:

Anmeld

27. januar 2013

smokin

Mette. skriver:

Jeg håber lillesøster også kommer ud til jer i en fart og gerne inde længe så jeg kan se hende! 

Der sker ikke en dyt - tror hun bliver der for evigt 

Jeg glæder mig men er samtidig skrækslagen 

Anmeld

27. januar 2013

L&V

Zette skriver:

D

Jeg kan sende dig et print af den på mail

Det ville være super fedt..

Anmeld

27. januar 2013

smokin

Månsson skriver:

Det ville være super fedt..

Ja du kan sende mig en besked med din mail i. 

Anmeld

27. januar 2013

-Sigrid-

Zette skriver:

Så nærmer min tid sig med artige skridt og jeg er blevet bedt om at gå hjem og Google fødestillinger af min jordemoder, da jeg jo ikke fik lov at få den sidste del med sidst. 

og det er da rigtig fint, men nu tænker jeg gad vide hvilken en der er bedst. Og det er jo selvfølgelig en smagssag. 

Jeg vil også gerne høre om den værste. Jeg har hørt det skulle være på ryggen. Og den lå jeg jo sjovt nok på sidst 

Kom frisk, de damer..

Knæ albue eller noget som minder i doggystyle - i badekar!

Anmeld

27. januar 2013

Koen.

Zette skriver:

Så nærmer min tid sig med artige skridt og jeg er blevet bedt om at gå hjem og Google fødestillinger af min jordemoder, da jeg jo ikke fik lov at få den sidste del med sidst. 

og det er da rigtig fint, men nu tænker jeg gad vide hvilken en der er bedst. Og det er jo selvfølgelig en smagssag. 

Jeg vil også gerne høre om den værste. Jeg har hørt det skulle være på ryggen. Og den lå jeg jo sjovt nok på sidst 

Kom frisk, de damer..

Lærke er født liggende på ryggen og liam stående på knæ i sengen, af de to par fødestillingen med liam rarest

Anmeld

27. januar 2013

Fenja09

Kom frisk, de damer..

Jeg fødte på ryggen, der følte jeg at jeg havde styr over tingene. Men nu fødte jeg også på 2 timer ( fra første ve), så da jeg lagde mig på briksen blev jeg liggende. Synes det er fin stilling og tror aldrig jeg bliver den der står på 4 eller f.eks i stol - dog havde jeg haft ønske om at føde i vand, men når alt kommer til alt tror jeg ikke at det er mig.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.