Kom med din bedste fødestilling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.726 visninger
40 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

smokin

Så nærmer min tid sig med artige skridt og jeg er blevet bedt om at gå hjem og Google fødestillinger af min jordemoder, da jeg jo ikke fik lov at få den sidste del med sidst. 

og det er da rigtig fint, men nu tænker jeg gad vide hvilken en der er bedst. Og det er jo selvfølgelig en smagssag. 

Jeg vil også gerne høre om den værste. Jeg har hørt det skulle være på ryggen. Og den lå jeg jo sjovt nok på sidst 

Kom frisk, de damer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

ekebiv

Zette skriver:

Så nærmer min tid sig med artige skridt og jeg er blevet bedt om at gå hjem og Google fødestillinger af min jordemoder, da jeg jo ikke fik lov at få den sidste del med sidst. 

og det er da rigtig fint, men nu tænker jeg gad vide hvilken en der er bedst. Og det er jo selvfølgelig en smagssag. 

Jeg vil også gerne høre om den værste. Jeg har hørt det skulle være på ryggen. Og den lå jeg jo sjovt nok på sidst 

Kom frisk, de damer..

jeg læser lige med.
Har kun født på ryggen, min jordemoder synes dog det gik for langsomt så hun trak mig op i hug under presseveerne og det kan bestemt IKKE anbefales. Det hjalp godtnok på at få ham ud men jeg gik til gengæld i stykker til og med ringmuskel
Har hørt at på knæene skulle tyngdekraften hjælpe på processen så det vil jeg overveje når jeg skal i gang igen til maj

Anmeld

27. januar 2013

blomst84

Jeg fødte på ryggen med benene i bøjler  Det ville min JM helst have da hun kunne holde på mellemkødet så jeg ikke gik i stykker 

Anmeld

27. januar 2013

kirsti

Alt i vand, der faldt jeg i søvn mellem to veer på trods af de kom med 3min mellemrum

Anmeld

27. januar 2013

Mamalou

Jeg fødte min søn på skammel, og det var den bedste stilling for mig. Han kom i hvert fald ud inden da prøvede jeg på alle fire. Det gik slet ikke for mig. Jeg har kun født den ene gang.

Held og lykke med det

Vh. Louise

Anmeld

27. januar 2013

smokin

ekebiv skriver:

jeg læser lige med.
Har kun født på ryggen, min jordemoder synes dog det gik for langsomt så hun trak mig op i hug under presseveerne og det kan bestemt IKKE anbefales. Det hjalp godtnok på at få ham ud men jeg gik til gengæld i stykker til og med ringmuskel
Har hørt at på knæene skulle tyngdekraften hjælpe på processen så det vil jeg overveje når jeg skal i gang igen til maj

Jeg har også hørt at på knæene i en sækkestol (oppe i sengen) skulle være en rigtig god og effektiv stilling, har bare ikke mødt nogen møder har erfaring med det 

Anmeld

27. januar 2013

smokin

Mamalou skriver:

Jeg fødte min søn på skammel, og det var den bedste stilling for mig. Han kom i hvert fald ud inden da prøvede jeg på alle fire. Det gik slet ikke for mig. Jeg har kun født den ene gang.

Held og lykke med det

Vh. Louise

På en skammel?

Anmeld

27. januar 2013

smokin

kirsti skriver:

Alt i vand, der faldt jeg i søvn mellem to veer på trods af de kom med 3min mellemrum

Er vandet så meget varmt? Bliver det holdt varmt også? Jeg var i brusebad sidst... Det fungerede slet ikke, vandet på hospitalet var ikke varmt nok. 

Anmeld

27. januar 2013

smokin

blomst84 skriver:

Jeg fødte på ryggen med benene i bøjler  Det ville min JM helst have da hun kunne holde på mellemkødet så jeg ikke gik i stykker 

Bøjler ligesom dem til scanninger? Eller sådan nogle man kan presse fra i? Jeg lå på ryggen sidst og troede jeg skulle dø. 

Anmeld

27. januar 2013

Gittemor09

Zette skriver:

Kom frisk, de damer..

under presseveerne nåede jeg og ligge på ryggen, alle 4, siden...

men endte med og føde ham mens jeg sad oppe i sengen men nummeren ud over kanten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.