Kom med din bedste fødestilling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

smokin

Gittemor09 skriver:

under presseveerne nåede jeg og ligge på ryggen, alle 4, siden...

men endte med og føde ham mens jeg sad oppe i sengen men nummeren ud over kanten

Hæhæhæhæ og det var en god stilling kan jeg fornemme? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Gittemor09

Zette skriver:

Hæhæhæhæ og det var en god stilling kan jeg fornemme? 

ikke den bedste... selvfølgelig gjorde det ondt...

men det var kritisk, og hvis jeg ikke fik ham ud skulle jeg skal AKS.....

så jeg VILLE have ham ud

Anmeld

27. januar 2013

smokin

Gittemor09 skriver:

ikke den bedste... selvfølgelig gjorde det ondt...

men det var kritisk, og hvis jeg ikke fik ham ud skulle jeg skal AKS.....

så jeg VILLE have ham ud

Bristede du så? 

Anmeld

27. januar 2013

2babygirls

Zette skriver:

Så nærmer min tid sig med artige skridt og jeg er blevet bedt om at gå hjem og Google fødestillinger af min jordemoder, da jeg jo ikke fik lov at få den sidste del med sidst. 

og det er da rigtig fint, men nu tænker jeg gad vide hvilken en der er bedst. Og det er jo selvfølgelig en smagssag. 

Jeg vil også gerne høre om den værste. Jeg har hørt det skulle være på ryggen. Og den lå jeg jo sjovt nok på sidst 

Kom frisk, de damer..

Helt klart fødestol. Min mand sad bag mig og vi kunne se lige meget, og sammen tage imod vores datter.

Anmeld

27. januar 2013

Mette.

Zette skriver:

Så nærmer min tid sig med artige skridt og jeg er blevet bedt om at gå hjem og Google fødestillinger af min jordemoder, da jeg jo ikke fik lov at få den sidste del med sidst. 

og det er da rigtig fint, men nu tænker jeg gad vide hvilken en der er bedst. Og det er jo selvfølgelig en smagssag. 

Jeg vil også gerne høre om den værste. Jeg har hørt det skulle være på ryggen. Og den lå jeg jo sjovt nok på sidst 

Kom frisk, de damer..

Jeg stod op lige indtil Emilies hoved var på vej ud, så kom jeg op og ligge på ryggen. Min fødsel gik enormt hurtig, så jeg husker ikke rigtig om det var skidt. 

Anmeld

27. januar 2013

Gittemor09

Zette skriver:

Bristede du så? 

minimalt... bristede mere med min datter.... trods for lillebror var den største

Anmeld

27. januar 2013

blomst84

Zette skriver:

Bøjler ligesom dem til scanninger? Eller sådan nogle man kan presse fra i? Jeg lå på ryggen sidst og troede jeg skulle dø. 

Sådan nogle de sætter på sengen når man skal presse 

Anmeld

27. januar 2013

L&V

Jeg stod og var på hug i presse veerne fuck det var hårdt for benene

Anmeld

27. januar 2013

kirsti

Zette skriver:

Er vandet så meget varmt? Bliver det holdt varmt også? Jeg var i brusebad sidst... Det fungerede slet ikke, vandet på hospitalet var ikke varmt nok. 

Jeg synes temperaturen var fin! Pga jeg skulle have drop var jeg desværre ik i så længe men frøs på intet tidspunkt

Anmeld

27. januar 2013

smokin

Mette. skriver:

Jeg stod op lige indtil Emilies hoved var på vej ud, så kom jeg op og ligge på ryggen. Min fødsel gik enormt hurtig, så jeg husker ikke rigtig om det var skidt. 

Stor misundelse søde din superføder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.