Luna l skriver:
Ja det tror jeg også, nu kan vi bare vente og se
har du børn/ barn i forvejen siden den er hektisk eller er der bare mange ting at se til?
Jeg har faktisk 3 børn i forvejen fra et tidlige forhold hvor den lille er 6. så der er rigeligt at se til.
Hmm til trods for vi har en i familien der altid drømmer når der sker noget stort, og han den anden dag drømte jeg fødte i nat, er der altså ikke sket noget. Øv
Hehe
Nej vi har ingen børn i forvejen. Kun en hund
Men vi har hus til salg, så her skal være spotless hele tiden og jeg har lige de sidste par uger af min uddannelsen inden de andre skal skrive bachelor. Den har jeg udskudt, så jeg tager et år mere og skriver den næste år. Men så sker der også en helt masse med min kærestes arbejde. Han er selvstændig og har for tiden utrolig meget at se til.
Så mellem hussalg, uddannelse og ja det hele synes jeg ikke overskuddet er det største altid, men skal ikke klage mig. Det går 
Ej hvor fedt dine børn er så "store" når den lille ny kommer. Synes de ikke bare det bliver helt vildt spændende? Men kan godt se at tid ikke hænger på træerne med tre børn i skolealderen der skal alt muligt
Anmeld