Hvordan går det med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Luna l

smsh skriver:

Nå for den da. Men godt der begynder at komme mere ro på. Kan godt forestille mig at hverdagen med flere børn, almindelige huslige pligter, indkøb osv. kan stige en lidt til hovedet. Og særligt når man ikke har samme energi og kroppen er ekstra belastet. Men nu går der ihvertfald ikke længe før du er min. 3-4 kg lettere, og så kan man håbe det ihvertfald hjælper på det fysiske.

Åh har lige været til jordmoder i dag, og hun snakkede om hun troede jeg var mere åben end de 1-2 cm. Men har også haft en del plukveer, så hun tror de har hjulpet lidt på vej. Åh hvor længe går vi igen - bum bum, måske vi faktisk går hele tiden ud! Hvad tror du?

Men gad godt det var snart, for det fylder så meget det hele at det kan være helt svært at trække vejret ordentligt nogle gange.

puha det er et godt spørgsmål, men jeg tror for dit vedkommende går der ikke lang tid, men det gør vel heller ikke noget, jeg synes at man er nået til det punkt hvor man ikke rigtig gider mere og bare gerne vil have den lille i sine arme. Men for mit eget vedkommende vil 2 uger være helt perfekt at vente, for så er den over de 3 kg og det ville være dejligt.

Mine plukveer har været okay i denne uge, jeg er sikker på at det skyldes at jeg har slappet helt af og ikke rigtigt foretaget mig noget.

Ej hvor jeg synes det er ved at være spændende, skriv lige når du har født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Sahara82

Luna l skriver:

puha det er et godt spørgsmål, men jeg tror for dit vedkommende går der ikke lang tid, men det gør vel heller ikke noget, jeg synes at man er nået til det punkt hvor man ikke rigtig gider mere og bare gerne vil have den lille i sine arme. Men for mit eget vedkommende vil 2 uger være helt perfekt at vente, for så er den over de 3 kg og det ville være dejligt.

Mine plukveer har været okay i denne uge, jeg er sikker på at det skyldes at jeg har slappet helt af og ikke rigtigt foretaget mig noget.

Ej hvor jeg synes det er ved at være spændende, skriv lige når du har født

Åh jeg tror bare pinene bliver trukket helt ud, og du skriver du har født først. Men ja du har ret. Det ville være fint at vente et par uger, så bebse er over 3 kg. Ellers er det så lille et skravl.

Men man kan aldrig vide hvornår det bliver. Min hverdag lige for tiden er en smule hektisk, så får måske ikke slappet helt så meget af som jeg gerne ville, men nogle ting kan bare ikke vente!

Har du to børn i forvejen eller?

Anmeld

2. februar 2013

Luna l

smsh skriver:

Åh jeg tror bare pinene bliver trukket helt ud, og du skriver du har født først. Men ja du har ret. Det ville være fint at vente et par uger, så bebse er over 3 kg. Ellers er det så lille et skravl.

Men man kan aldrig vide hvornår det bliver. Min hverdag lige for tiden er en smule hektisk, så får måske ikke slappet helt så meget af som jeg gerne ville, men nogle ting kan bare ikke vente!

Har du to børn i forvejen eller?

Ja det tror jeg også, nu kan vi bare vente og se 

har du børn/ barn i forvejen siden den er hektisk eller er der bare mange ting at se til?

Jeg har faktisk 3 børn i forvejen fra et tidlige forhold hvor den lille er 6. så der er rigeligt at se til.

Anmeld

2. februar 2013

DitteFisk

smsh skriver:

Præcis sådan noget tiltalte mig også helt vildt. Eller at arbejde med udsatte unge. Et sted hvor man føler man kan skabe et bånd til nogle mennesker og hjælpe dem lidt på rette spor igen.

Inden for specialområdet er det alle aldersklasser. I nogle klasser kan der være en elev på 15 og en på 7. Det er ofte alt efter hvilken diagnose der er stillet. Men indtil videre har jeg arbejdet mest med mellemtrinnet, så elever på en 12-13 år ca. Det er vildt spændende og jeg er rigtig glad for det  

Hov fik aldrig svaret men kanon spændende. Arbejdet med mennesker og lidt skæve eksistenser. Det giver også anledning til at se indad, synes jeg har fået stor selvindsigt gennem uddannelsen 

Held og lykke fremover.

Anmeld

3. februar 2013

Sahara82

Luna l skriver:

Ja det tror jeg også, nu kan vi bare vente og se 

har du børn/ barn i forvejen siden den er hektisk eller er der bare mange ting at se til?

Jeg har faktisk 3 børn i forvejen fra et tidlige forhold hvor den lille er 6. så der er rigeligt at se til.

Hmm til trods for vi har en i familien der altid drømmer når der sker noget stort, og han den anden dag drømte jeg fødte i nat, er der altså ikke sket noget. Øv Hehe

Nej vi har ingen børn i forvejen. Kun en hund  Men vi har hus til salg, så her skal være spotless hele tiden og jeg har lige de sidste par uger af min uddannelsen inden de andre skal skrive bachelor. Den har jeg udskudt, så jeg tager et år mere og skriver den næste år. Men så sker der også en helt masse med min kærestes arbejde. Han er selvstændig og har for tiden utrolig meget at se til.

Så mellem hussalg, uddannelse og ja det hele synes jeg ikke overskuddet er det største altid, men skal ikke klage mig. Det går

Ej hvor fedt dine børn er så "store" når den lille ny kommer. Synes de ikke bare det bliver helt vildt spændende? Men kan godt se at tid ikke hænger på træerne med tre børn i skolealderen der skal alt muligt  

Anmeld

3. februar 2013

Sahara82

Gigl skriver:

Hov fik aldrig svaret men kanon spændende. Arbejdet med mennesker og lidt skæve eksistenser. Det giver også anledning til at se indad, synes jeg har fået stor selvindsigt gennem uddannelsen 

Held og lykke fremover.

Lige over

Anmeld

3. februar 2013

Luna l

smsh skriver:

Hmm til trods for vi har en i familien der altid drømmer når der sker noget stort, og han den anden dag drømte jeg fødte i nat, er der altså ikke sket noget. Øv Hehe

Nej vi har ingen børn i forvejen. Kun en hund  Men vi har hus til salg, så her skal være spotless hele tiden og jeg har lige de sidste par uger af min uddannelsen inden de andre skal skrive bachelor. Den har jeg udskudt, så jeg tager et år mere og skriver den næste år. Men så sker der også en helt masse med min kærestes arbejde. Han er selvstændig og har for tiden utrolig meget at se til.

Så mellem hussalg, uddannelse og ja det hele synes jeg ikke overskuddet er det største altid, men skal ikke klage mig. Det går

Ej hvor fedt dine børn er så "store" når den lille ny kommer. Synes de ikke bare det bliver helt vildt spændende? Men kan godt se at tid ikke hænger på træerne med tre børn i skolealderen der skal alt muligt  

Ja så kan jeg godt se der sker en masse for dig lige nu, jeg kender godt til det med at have en selvstændig kæreste, så står man med meget af alt det praktiske selv, da de jo tit arbejder en del

Jo ungerne glæder sig rigtig meget, især hende den mindste for så er det jo ikke hende der er den mindste mere Jeg var så heldig at have fået de 3 andre i en meget ung alder, hvilket nu gør at jeg er klar på at få et fælles barn med min nuværende kæreste ( det skal lige siges at vi har været sammen i 5 år)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.