Hvordan går det med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

blomst84

smsh skriver:

Jeg har termin 2 marts, så er 35+2 og vil gerne føde snart også. To uger ville være perfekt Hehe man det er sjældent at man kan planlægge sådan noget.

Har du født før tid med den tidligere graviditet?

Ja jeg fødte 38+0 så det ville være perfekt igen... Kan slet pokke forestille mig at gå længere end det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

pastry26

Jeg er ved at være godt utålmodig!! Er bare ikke god til at være gravid...! Det er ikke fordi jeg har taget vildt meget på, eller at min krop er meget forandret, savner bare at "være mig selv", gå i mit normale tøj og sove godt om natten... jeg er idag 34+2, så der er et stykke vej endnu 

ved godt det er et luksus problem, når nu jeg oplever mange med bækkenbundssmerter, mange extra graviditetskilo og vand i kroppen. Har dog stadig lidt ondt af mig selv 

Anmeld

29. januar 2013

Sahara82

blomst84 skriver:

Ja jeg fødte 38+0 så det ville være perfekt igen... Kan slet pokke forestille mig at gå længere end det

Det er godt nok spændende og se hvor længe du "holder" denne gang så.

Har du selv på fornemmelsen at det nærmer sig?

Synes der sker så meget i min krop, men har aldrig prøvet at være gravid før, så aner ikke hvordan jeg skal tolke det. Godt jeg har en sød jordmoder som gider svare på alle mine "dumme" spørgsmål

Anmeld

29. januar 2013

Sahara82

pastry26 skriver:

Jeg er ved at være godt utålmodig!! Er bare ikke god til at være gravid...! Det er ikke fordi jeg har taget vildt meget på, eller at min krop er meget forandret, savner bare at "være mig selv", gå i mit normale tøj og sove godt om natten... jeg er idag 34+2, så der er et stykke vej endnu 

ved godt det er et luksus problem, når nu jeg oplever mange med bækkenbundssmerter, mange extra graviditetskilo og vand i kroppen. Har dog stadig lidt ondt af mig selv 

Kender så godt til utålmodigheden. Det var nok også noget andet hvis man præcis kunne vide hvilken dag den lille har tænkt sig at melde sin ankomst. Så kunne man lige som tælle ned til det. Nu kan man kun rigtigt tælle ned til at man ihvertfald bliver sat i gang 41+3 hvis det ikke er sket inden da.

Var ude og "shoppe" med en veninde den anden dag. Eller det vil sige jeg kunne ikke købe noget til mig selv. Kunne da absolut ikke passe noget med min kæmpe mave  Men var helt vildt i shoppinghumør, så glæder mig til jeg kan blive den samme gamle small igen, slippe for ubehagelige gener og gå amok i tøjbutikker

Anmeld

29. januar 2013

Sahara82

livhemdrup skriver:

Er blevet rykket flere gange startede med 7 marts så blev den endelig termin 23/2 så skal ha ks 37+2

Tæller du ikke nærmest dage, timer og minutter for tiden?

Anmeld

29. januar 2013

livhemdrup

smsh skriver:

Tæller du ikke nærmest dage, timer og minutter for tiden?

Jo meget. 

Glæder mig til han kommer ud men samtidig breder sig også en meget bange fornemmelse i mig. Jeg er så bange for det ks på trods af jeg jo har prøvet det før men tror det fordi jeg så tydeligt kan huske hvor ondt man har bagefter og hæmmet man er af det. 

Så manden er godt træt af mig da jeg er tude færdig for tiden fordi jeg er mega bange. Ved jo det nok skal gå men frygter bare alt. Og kan ik lide tanken om det ks. 

men er dog sikker på jeg tænker anderledes på mandag. 

Anmeld

29. januar 2013

Sahara82

livhemdrup skriver:

Jo meget. 

Glæder mig til han kommer ud men samtidig breder sig også en meget bange fornemmelse i mig. Jeg er så bange for det ks på trods af jeg jo har prøvet det før men tror det fordi jeg så tydeligt kan huske hvor ondt man har bagefter og hæmmet man er af det. 

Så manden er godt træt af mig da jeg er tude færdig for tiden fordi jeg er mega bange. Ved jo det nok skal gå men frygter bare alt. Og kan ik lide tanken om det ks. 

men er dog sikker på jeg tænker anderledes på mandag. 

Tror nok det er det mest normale at føle overhovedet. Ville have det præcis på samme måde, men heldigvis er forskellen denne her gang at det ikke er et akut kejsersnit, og der stensikkert vil være en helt anden stemning under kejsersnittet.

Kan godt forstå du er nervøs og bange, men det skal helt sikkert nok gå

Anmeld

29. januar 2013

livhemdrup

smsh skriver:

Tror nok det er det mest normale at føle overhovedet. Ville have det præcis på samme måde, men heldigvis er forskellen denne her gang at det ikke er et akut kejsersnit, og der stensikkert vil være en helt anden stemning under kejsersnittet.

Kan godt forstå du er nervøs og bange, men det skal helt sikkert nok gå

Det kan nå at blive akut endnu men det gør det ik har jeg besluttet mig for. 

Men ja de fleste har det nok sådan. Men det skal gå. 

Anmeld

29. januar 2013

DitteFisk

Uh, nu synes jeg endelig jeg kan nyde det sådan rigtig, nu hvor jeg lige er blevet nyuddannet  Stadig 7 uger til termin. 

Men det gør ondt denne gang. Har bækkenløsning og det gør jo bare skide nas! 

Men hold nu op jeg glæder mig til at se hende og det gør far og storebror også. 

Held og lykke til jer alle her i slutspurten 

Anmeld

30. januar 2013

Sahara82

Gigl skriver:

Uh, nu synes jeg endelig jeg kan nyde det sådan rigtig, nu hvor jeg lige er blevet nyuddannet  Stadig 7 uger til termin. 

Men det gør ondt denne gang. Har bækkenløsning og det gør jo bare skide nas! 

Men hold nu op jeg glæder mig til at se hende og det gør far og storebror også. 

Held og lykke til jer alle her i slutspurten 

Det må simpelthen være så super fedt at være færdig med udd inden den bette kommer. Har egentligt selv et semester tilbage, men har valgt at forlænge det, for at kunne følge med og samtidig også være mor.

Men altså stort tillykke med det. Det er bare så sejt  

Nu er det bare med at nyde den sidste tid til bebse kommer. Noget med at være højgravid på sofaen og kommandere lidt med alle andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.