Hvordan går det med jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.552 visninger
36 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Sahara82

Nu nærmer vi os alle slutspurten af graviditeten, og tænkte det kunne være sjovt at høre fra jer hvordan det går med det hele?

Selv er jeg efterhånden en smule utålmodig efter at se vores lille gut, men venter tålmodigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

livhemdrup

smsh skriver:

Nu nærmer vi os alle slutspurten af graviditeten, og tænkte det kunne være sjovt at høre fra jer hvordan det går med det hele?

Selv er jeg efterhånden en smule utålmodig efter at se vores lille gut, men venter tålmodigt

Jeg tæller dage. Om en uge skal jeg ha planlagt ks og glæder mig til at få lillebror ud. Denne graviditet har været rigtig slem så blir dejligt at den snart er slut. 

Anmeld

27. januar 2013

blomst84

Det går okay her  Dog er mit bækken helt ad helvede til, så det er virkelig hårdt, med en på 2 år herhjemme... Er meget utålmodig og glæder mig helt vildt til lillesøster melder sæson ankomst.. gerne om 2-3 uger 

Anmeld

28. januar 2013

Sahara82

livhemdrup skriver:

Jeg tæller dage. Om en uge skal jeg ha planlagt ks og glæder mig til at få lillebror ud. Denne graviditet har været rigtig slem så blir dejligt at den snart er slut. 

Hvordan kan det være du skal have pks?

Anmeld

28. januar 2013

Sahara82

blomst84 skriver:

Det går okay her  Dog er mit bækken helt ad helvede til, så det er virkelig hårdt, med en på 2 år herhjemme... Er meget utålmodig og glæder mig helt vildt til lillesøster melder sæson ankomst.. gerne om 2-3 uger 

Hvornår har du termin?

Igår blev jeg så utålmodig at jeg i panik læste alt hvad læses kan om hvordan man får fødslen i gang. Desværre var min kæreste ikke hjemme, da sex skulle være det bedste middel, men derudover skulle det være muligt at fremprovokere veer ved at nuldre nipples. Hehe skørt, men hvis det virker er det vel fint.

Ville ønske jeg kunne blive sat i gang før, så jeg slipper for alle generne snart, men det er vist ikke bare noget man lige får lov til.

Men alle gode råd til at sætte gang i fødslen modtages med kyshånd 

Anmeld

28. januar 2013

blomst84

smsh skriver:

Hvornår har du termin?

Igår blev jeg så utålmodig at jeg i panik læste alt hvad læses kan om hvordan man får fødslen i gang. Desværre var min kæreste ikke hjemme, da sex skulle være det bedste middel, men derudover skulle det være muligt at fremprovokere veer ved at nuldre nipples. Hehe skørt, men hvis det virker er det vel fint.

Ville ønske jeg kunne blive sat i gang før, så jeg slipper for alle generne snart, men det er vist ikke bare noget man lige får lov til.

Men alle gode råd til at sætte gang i fødslen modtages med kyshånd 

Jeg har termin 4. Marts.. Er 35+0 i dag så vil gerne føde om 2 uger  Hvornår har du termin?

Anmeld

28. januar 2013

livhemdrup

smsh skriver:

Hvordan kan det være du skal have pks?

Har fået to ks tidligere så siger de jeg ik selv må føde 

Ville nu helst selv. Men når det nu ik ka være anderledes er det rart at det er snart

Anmeld

28. januar 2013

Sahara82

blomst84 skriver:

Jeg har termin 4. Marts.. Er 35+0 i dag så vil gerne føde om 2 uger  Hvornår har du termin?

Jeg har termin 2 marts, så er 35+2 og vil gerne føde snart også. To uger ville være perfekt Hehe man det er sjældent at man kan planlægge sådan noget.

Har du født før tid med den tidligere graviditet?

Anmeld

28. januar 2013

Sahara82

livhemdrup skriver:

Har fået to ks tidligere så siger de jeg ik selv må føde 

Ville nu helst selv. Men når det nu ik ka være anderledes er det rart at det er snart

Det er self ærgeligt ikke at prøve det selv, men sådan er det bare ikke. Hvornår har du termin?

Anmeld

28. januar 2013

livhemdrup

smsh skriver:

Det er self ærgeligt ikke at prøve det selv, men sådan er det bare ikke. Hvornår har du termin?

Er blevet rykket flere gange startede med 7 marts så blev den endelig termin 23/2 så skal ha ks 37+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.