Luna l skriver:
Hej
stresset er også ved at gå lidt af, men er lige blevet færdig uddannet sygeplejerske her i januar, så der har været nok at se til også er min hverdag fyldt med mange praktiske ting, når man har flere børn, så skal alt gerne gå op i en større enhed, også er jeg nok bare en person der gerne vil have styr på alting.
Ja det må helt klart være datoen
Det bliver spændende om de så vil ud til tiden eller det bliver før
, lige nu tager vi en dag af gangen også ser vi hvornår den lille vil ud
hvad tror du bliver det før tid eller tror du vi går tiden ud?
Nå for den da. Men godt der begynder at komme mere ro på. Kan godt forestille mig at hverdagen med flere børn, almindelige huslige pligter, indkøb osv. kan stige en lidt til hovedet. Og særligt når man ikke har samme energi og kroppen er ekstra belastet. Men nu går der ihvertfald ikke længe før du er min. 3-4 kg lettere, og så kan man håbe det ihvertfald hjælper på det fysiske.
Åh har lige været til jordmoder i dag, og hun snakkede om hun troede jeg var mere åben end de 1-2 cm. Men har også haft en del plukveer, så hun tror de har hjulpet lidt på vej. Åh hvor længe går vi igen - bum bum, måske vi faktisk går hele tiden ud! Hvad tror du?
Men gad godt det var snart, for det fylder så meget det hele at det kan være helt svært at trække vejret ordentligt nogle gange.
Anmeld