Scrapbog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Dot D

Loa skriver:

Ha ha det ord kendte jeg så ikke, men det vil jeg da så sandelig tage til mig

Det synes jeg du skal.... Hvis du nu mangler noget inspiration, så kan du jo lige skrive, så kan det være, at jeg har noget der ligner lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Loa

Dot D skriver:

Det synes jeg du skal.... Hvis du nu mangler noget inspiration, så kan du jo lige skrive, så kan det være, at jeg har noget der ligner lidt

Kanon.... Tak for det

Anmeld

31. august 2010

Malonde1985

Hold da op! Kunne denne tråd ikke være startet for længe siden??? Jeg har givet mig selv et spark, og har idag fået lavet 3 nye Layout´s .. Wee synes selv de er blevet ret fine.

Har fået lavet 2 over min datters barnedåb, og et mere over den dag hun kom til verden for lidt over 4 år siden.

Skal bare ha fremkaldt nogle flere billeder snart .

Må lige rundt på nettet og finde et nyt album, da jeg i forvejen havde et billigt et fra Panduro og da jeg så prøvede at udvide det (havde købt nogle flere skruer, så man skulle kunne udvide det), er det gået helt i stykker, da nogle af skruerne ikke passede sammen .. øv øv øv...

Anmeld

31. august 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Hold da op! Kunne denne tråd ikke være startet for længe siden??? Jeg har givet mig selv et spark, og har idag fået lavet 3 nye Layout´s .. Wee synes selv de er blevet ret fine.

Har fået lavet 2 over min datters barnedåb, og et mere over den dag hun kom til verden for lidt over 4 år siden.

Skal bare ha fremkaldt nogle flere billeder snart .

Må lige rundt på nettet og finde et nyt album, da jeg i forvejen havde et billigt et fra Panduro og da jeg så prøvede at udvide det (havde købt nogle flere skruer, så man skulle kunne udvide det), er det gået helt i stykker, da nogle af skruerne ikke passede sammen .. øv øv øv...

Den blev oprettet sidste sommer

Anmeld

1. september 2010

Malonde1985

Mamman skriver:

Den blev oprettet sidste sommer

Haha det gjorde den da osse  fniis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.