Scrapbog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2009

TbCp

trunte89 skriver:

med ø. Det er oppe ved kalundborg

Ahh okay jeg har boet i tOmmerup så skulle jo lige høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

Jordbærpigen

Jeg elsker også at lave scrapbog Jeg har desværre ingen børn at lave scrapbog om endnu, men I kan da lige få et par billeder af noget andet jeg har lavet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Hej

Jeg elsker også at sidde og scrappe.

Jeg har lavet 2 mapper, som jeg har tænkt at Malou skal have når hun bliver ældre/voksen. De indeholder billeder af hende måned for måned, i de første to år af hendes liv.

Udover det har jeg lavet en mappe, med de ferier/ture/fødselsdage mm. vi har været på/til

I kan se noget af det jeg har lavet hér

Anmeld

30. august 2010

Louisevt

Hej! Jeg er en ny "scrapper". Jeg har købt en hel masse ting men er ikke kommet igang endnu Jeg har blandt andet købt en mappe med 10 plastiklommer i på nettet. Jeg kan ikke umiddelbart se at der kan sættes flere plastiklommer i?!?! hvad bruger man dog sådan en til? Jeg har 450 billeder jeg gerne vil have fremkaldt Hvilken form for mappe bruger i?

Anmeld

30. august 2010

Laulund87

Louisevt skriver:

Hej! Jeg er en ny "scrapper". Jeg har købt en hel masse ting men er ikke kommet igang endnu Jeg har blandt andet købt en mappe med 10 plastiklommer i på nettet. Jeg kan ikke umiddelbart se at der kan sættes flere plastiklommer i?!?! hvad bruger man dog sådan en til? Jeg har 450 billeder jeg gerne vil have fremkaldt Hvilken form for mappe bruger i?

Jeg fik sådan et startsæt med en mappe da jeg fødte min datter. Der kan sættes flere lommer ind sammen med nogle skruer så det bliver som en bog, altså den er lige tyk i begge ender..Hvis du forstår

Anmeld

30. august 2010

Malonde1985

Iiih jeg vil rigtig gerne være med til scrappe-halløj i Hvidovre hvis der var interesse for det  har også lavet et helt album til min pige, men den er lidt rodet - har også tænkt at lave den for hele hendes 1. år osv, men har indtil videre bare taget nogle brudstykker og scrappet om . Har ik lavet noget i lang tid, for har ik fået fremkaldt billeder, haft tid til det osv osv osv.. mange gode undskyldninger. Men vil rigtig gerne igang igen, og det kunne da være super hyggeligt hvis vi var nogen stykker som lavede det sammen  så kunne man udveksle ideer og tips, og rigtig hygge-nørde med det

Sætter lige billeder på imorgen

Anmeld

31. august 2010

Malonde1985

Kommer lige lidt billeder her

Anmeld

31. august 2010

quity

Jeg har også lavet en scrapbog, dog var det til min storebror og svigerinde i bryllupsgave. Den var fra deres polterabend, så det var fra hele polterholdet.

Havde også planer om at lave en til min søn, men nu er han snart 5 år, og har ik fået lavet det mindste, så tror ik det bliver til noget. Nu har jeg også en datter, så når det nok ik.

Anmeld

31. august 2010

katti24

Ej hvor er i bare gode . Hvor kan man købe sådan en slags bog som Karo  viste. Kunne godt tænke mig at lave en scrapbook

Anmeld

31. august 2010

Malonde1985

katti24 skriver:

Ej hvor er i bare gode . Hvor kan man købe sådan en slags bog som Karo  viste. Kunne godt tænke mig at lave en scrapbook

I boghandlen har de sådanne bøger og mange steder på nettet. Panduro hobby har i masser af ting og sager til Scrapbooking

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.