Scrapbog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

katti24

fedt tak.. så er det vist bare om at komme i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

NessaXenia

trunte89 skriver:

med ø. Det er oppe ved kalundborg

jeg bor også i Kalundborg i Tømmerup

Anmeld

31. august 2010

Omerovic

Karo skriver:

Hejsa

Dejlig med et forum for os kreative

Jeg elsker at lave scrapbog, og har da også lavet en færdig som er fra Marcus barnedåb og er igang med en anden der skal gå fra jeg var gravid og til og med han starter i skole. Disse to er "hjemmelavede" og derudover er jeg igang med en fra uniquebook hvor jeg har købt barnetsbog på CD rom.

Hvad med jer, er der andre scrapbogs kreatøre

Ejjj hvor er det flot, bare jeg havde evnen til at lave sådan en

Anmeld

31. august 2010

trunte89

Nina Sophia skriver:

jeg bor også i Kalundborg i Tømmerup

Okay Jeg var bare til koncert deroppe, men synes godtnok det var langt ude på landet

Anmeld

31. august 2010

Dot D

Nu vil jeg også være med, hi hi hi, så her kommer lige en hel masse billeder af, noget af alt det jeg har lavet Har scrappet i snart 4 år og har lavet omkring 200 sider i 30*30 cm, så dette er kun et "lille" udpluk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. august 2010

Kristina V

iiii Hvor er de bare fine jeres bøger

Jeg scrapper selv, og jeg handler hos www.Karenmarieklip.dk eller nede i hendes butik i Graasten. Hun har rigtig tit en masse papir til nedsatte priser, så det benytter jeg meget. Plus når man kommer ned og ser butikken er det HELE lavet af papir. Det er så vildt at komme ind hvis man går op i sådanne ting..

Lidt papir og ellers en masse foskellige accessorize køber jeg hos min svigermor som har farmors værksted i Christiansfeld. (det er en hobby butik med alt hvad hjertet begære, desværre har hun ikke fået sin hjemmeside op og stå endnu.)

Anmeld

31. august 2010

Loa

Dot D skriver:

Nu vil jeg også være med, hi hi hi, så her kommer lige en hel masse billeder af, noget af alt det jeg har lavet Har scrappet i snart 4 år og har lavet omkring 200 sider i 30*30 cm, så dette er kun et "lille" udpluk

Hold da helt fest hvor er du bare god

Det er heeeelt vildt gode sider du har lavet....  Er da klart det jeg skal bruge til inspiration

Anmeld

31. august 2010

NessaXenia

trunte89 skriver:

Okay Jeg var bare til koncert deroppe, men synes godtnok det var langt ude på landet

det tager 5 min ind til centrum

Men ja, er glad for jeg ikke bor derude hos mine forældre mere

Anmeld

31. august 2010

Dot D

Loa skriver:

Hold da helt fest hvor er du bare god

Det er heeeelt vildt gode sider du har lavet....  Er da klart det jeg skal bruge til inspiration

tak skal du have og du skal være så velkommen til at lade dig inspirere Det er derfor, at der er et ord indenfor scrap, der hedder SCRAPLIFTING, der må "stjæles" idéer, hvor man kan, hi hi hi

Anmeld

31. august 2010

Loa

Dot D skriver:

tak skal du have og du skal være så velkommen til at lade dig inspirere Det er derfor, at der er et ord indenfor scrap, der hedder SCRAPLIFTING, der må "stjæles" idéer, hvor man kan, hi hi hi

Ha ha det ord kendte jeg så ikke, men det vil jeg da så sandelig tage til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.