Scrapbog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Cris

Hvor er I dygtige!!!!!!! Jeg elsker at se på dem, men jeg er null kreativt... Jeg ved ikke en gang, hvor jeg skulle starte! Måske er der nogle i Kph, som gerne vil mødes med mig en dag og vise mig jeres bøger og materiale I bruger. Jeg skal måske have lidt inspiration!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

lion

Her er så de sider jeg snakkede om.
Jeg bor i Brønshøj.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juni 2009

AstridM

Hvor er de flotte.
Jeg har skrevet hver 3. dag fra jeg blev gravid til den ældste var 1 år og nu hvor nr 2 er 10 mdr..

Den første er på 178 sider, og der arbejdes stadig på den

Astrid

Anmeld

18. juni 2009

lion

AstridM skriver:

Hvor er de flotte.
Jeg har skrevet hver 3. dag fra jeg blev gravid til den ældste var 1 år og nu hvor nr 2 er 10 mdr..

Den første er på 178 sider, og der arbejdes stadig på den

Astrid

Min familie synes jeg er skør. Men jeg har 2 notesbøger ved siden af, en der er om hvad jeg fik skrevet i mobel at hun har lavet, søde ting, nye ting eller sovning.
Den anden er lige hvad vi har lavet eller skal lave den dag, hvordan hun har sovet.

Anmeld

18. juni 2009

Karo

Hvor er den fin Helene, og hvor har i dog mange billeder fra hun lige var født. Vi har ikke så mange af Marcus før efter et døgn, for vi glemte det fuldstændigt.

Det kunne da være en god ide at mødes af og til og klippe klistre sammen og få nye ider og indput. Jeg bor i Hvidovre og vi kan da godt være et par stykker her.

Anmeld

18. juni 2009

lion

Karo skriver:

Hvor er den fin Helene, og hvor har i dog mange billeder fra hun lige var født. Vi har ikke så mange af Marcus før efter et døgn, for vi glemte det fuldstændigt.

Det kunne da være en god ide at mødes af og til og klippe klistre sammen og få nye ider og indput. Jeg bor i Hvidovre og vi kan da godt være et par stykker her.

Det lyder fint med mig.
Mange tak, jeg synes også din er rigtig flot.
Ja jeg og Jm huskede Jacob på at tage billeder

Anmeld

21. juni 2009

Brams

Rigtig fine boeger alle sammen, er ogsaa vild med scrapbooking og er lige nu paa ferie i USA og har faaet koebt en masse godt.

Har ogsaa planlagt at lave en bog til lillepigen fra dag 1 saa det glaeder jeg mig til.

Ved ikke om I ved det, men der er en super scrap sammenkomst vist 2 gange om aaret i Ringsted (scrap-a-mania) hvis det var noget

Anmeld

24. august 2009

mor_sabina

Karo skriver:

Hejsa

Dejlig med et forum for os kreative

Jeg elsker at lave scrapbog, og har da også lavet en færdig som er fra Marcus barnedåb og er igang med en anden der skal gå fra jeg var gravid og til og med han starter i skole. Disse to er "hjemmelavede" og derudover er jeg igang med en fra uniquebook hvor jeg har købt barnetsbog på CD rom.

Hvad med jer, er der andre scrapbogs kreatøre

Wauw sikke et fanatstisk billede hvor han ligger på maven

Anmeld

24. august 2009

TbCp

trunte89 skriver:

hov. glemte billederne.

Jeg er altså lige nødt til at spørge dig... på det 6. billeder hvor der er et byskilt... står der da TOmmerup eller Tømmerup???

Anmeld

25. august 2009

trunte89

TbCp skriver:

Jeg er altså lige nødt til at spørge dig... på det 6. billeder hvor der er et byskilt... står der da TOmmerup eller Tømmerup???

med ø. Det er oppe ved kalundborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.