Hvornår stod bebs fast?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

VIPpigen

MF<3 skriver:

Ja, det er lyder som en god størrelse. 

Men det må alligevel være svært at se sit barn få drop, og ligge i kuvøse, selvom det kun var 5 uger før. 

Ja, stakkels dem der har/får børn der skal kæmpe, jeg kan slet ikke forstille mig hvor hårdt det må være. 

Det var rigtig hårdt, man tænker lidt et drop, det er ikke så slemt, men de bitte små hænder, fødder og blodåre, så er det faktisk svært... Så de stak forkert et par gange i armen, og lagde det i foden. Hun var så ulykkelig, og jeg stod ved siden af og tudede, for det gør ondt at se ens barn blive stukket...

ja. Vi lå på den "lyse" stue, det vil sige at når solen skinnede og sådan noget, så var det super lækkert, for der kom lyset ind...

Dem der er født meget mere for tidligt, og har brug for alt muligt, de lå på en stue hver der altid var mørkt.

jeg ønsker ikke for noget at skulle gennem det vi var, og slet ikke det som er værrere, det gør så ondt i hjertet når man ser de små pus ligge der....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Benjamins'mor

Omkring uge 30.

Anmeld

1. februar 2013

baby012

MF<3 skriver:

Tak for svar. 

uh, så kan det jo ske når som helst. 

Det kan det jo  

men mon jm siger at går man over første gang, så gør man det med stor sandsynlighed også anden gang, det har vist noget at gøre med hvornår på måneden end ægløsning finder sted.. 

Så tror ikke der sker noget før tidligst d. 12  (desværre, har været utålmodig siden 30+)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.