Hvornår stod bebs fast?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

-Sigrid-

Uge 34 tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Sia

Bare lidt for sjov tråd, men hvornår stod jeres bebs fast og hvornår fødte i? Gik i over tid eller fødte i før? 

Jeg spørger bare lidt i sjov. Da jeg var 28 uger henne fik jeg at vide af min jordemoder at lillemanden stod fast.  

Idag er jeg 32+0 og jeg er ret så utålmodig. 

hun stod fast fra uge 32 og længe frem men hoppede op igen op til fødslen og stod ikke fast da jeg så gik i fødsel.. fødte 9 dage over tid

Anmeld

1. februar 2013

MF<3

LBK skriver:

Ja jeg går og venter MEGET utålmodigt. Men de kan jo ligge sig fast samme dag som fødslen går i gang.. Det er jo aldrig til at regne med.

Men krydser for jeg ikke skal gå over tid

Ja, de kan rigtigt drille os kan de. 

Krydser også for at du ikke går over tid! 

Anmeld

1. februar 2013

baby012

MF<3 skriver:

Bare lidt for sjov tråd, men hvornår stod jeres bebs fast og hvornår fødte i? Gik i over tid eller fødte i før? 

Jeg spørger bare lidt i sjov. Da jeg var 28 uger henne fik jeg at vide af min jordemoder at lillemanden stod fast.  

Idag er jeg 32+0 og jeg er ret så utålmodig. 

27+5 stod hun fast

fødte 41+0

30+4 stod han fast

har ikke født endnu (38+4) 

Anmeld

1. februar 2013

MF<3

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg er i uge 36+0 og jeg har en mistanke om at vores pige ikke har sat sig fast endnu.

Jeg er 1. gangs fødende og skal til 3. JM besøg på torsdag så er spændt på hvilken stilling hun ligger i. 

Åh ja, det er altid spændende hos jordemoder. 

Jeg skal først om en måneds tid igen, når jeg er 37 uger henne.

Anmeld

1. februar 2013

MF<3

Sia skriver:

hun stod fast fra uge 32 og længe frem men hoppede op igen op til fødslen og stod ikke fast da jeg så gik i fødsel.. fødte 9 dage over tid

Kan de det??  Så kan man jo ikke være sikker på når de står fast, at de så bliver der. Det vidste jeg slet ikke. 

Sikke en drillepind. 

Anmeld

1. februar 2013

MF<3

VIPpigen skriver:

Ja. Super, hun manglede suttereflekserne, men efter en uge havde hun knækket den kode...

hun vejede 2880, og målte 50 cm. Så en rigtig fin størrelse.

vi kom dog op på neonatale, fordi hun pev efter fødslen, så hun fik Cpap, (en tryne med ilt de får på næsen) og kom i kuvøse. Efter 2 dage fjernede de Cpap, og 4 dage efter fødslen kom hun ud af kuvøsen. Så blev der holdt ekstra øje med hende, pga infektioner, så hun fik ofte taget blodprøver, og fik lagt drop hvori hun fik penicillin. Men på 5 dagen begyndte tallene at falde så de kunne begynde at fjerne drop...

det var klart hårdt, men er ikker på vi oplevede den "milde" tur på neo, og føler virkelig med dem som har haft børn der skulle kæmpe...

Ja, det er lyder som en god størrelse. 

Men det må alligevel være svært at se sit barn få drop, og ligge i kuvøse, selvom det kun var 5 uger før. 

Ja, stakkels dem der har/får børn der skal kæmpe, jeg kan slet ikke forstille mig hvor hårdt det må være. 

Anmeld

1. februar 2013

MF<3

baby012 skriver:

27+5 stod hun fast

fødte 41+0

30+4 stod han fast

har ikke født endnu (38+4) 

Tak for svar. 

uh, så kan det jo ske når som helst. 

Anmeld

1. februar 2013

Merii

Han stod fast 26+6 og han kom 41+5

Anmeld

1. februar 2013

MF<3

Merii skriver:

Han stod fast 26+6 og han kom 41+5

Tak for svar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.