Hvornår stod bebs fast?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.035 visninger
52 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

MF<3

Bare lidt for sjov tråd, men hvornår stod jeres bebs fast og hvornår fødte i? Gik i over tid eller fødte i før? 

Jeg spørger bare lidt i sjov. Da jeg var 28 uger henne fik jeg at vide af min jordemoder at lillemanden stod fast.  

Idag er jeg 32+0 og jeg er ret så utålmodig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

LauraL

MF<3 skriver:

Bare lidt for sjov tråd, men hvornår stod jeres bebs fast og hvornår fødte i? Gik i over tid eller fødte i før? 

Jeg spørger bare lidt i sjov. Da jeg var 28 uger henne fik jeg at vide af min jordemoder at lillemanden stod fast.  

Jeg var til jordemoder 38+1 og der stod han ikk helt fast endnu... Er idag 39+6 og har termin imorgen men ingen tegn på at han er på vej.. Skal til jordemoder igen tirsdag, så det er spændende hva hun siger der.... :-)

Anmeld

27. januar 2013

MorDk

1. graviditet omkring uge 32

2. graviditet omkring uge 37

Anmeld

27. januar 2013

frk1991

Håber ikke jeg spørger dumt nu, men hvad vil det sige at bebs står fast?:-)

Kan godt mærke jeg skal i gang med at læse en masse ;-) Men så er det jo godt man har denne side:-)

Anmeld

27. januar 2013

Muhmi

Ca. i uge 28 med begge

Første gang fødte jeg 39+6

og nu her er der ikke andet end en masse plukkeveer og murren i underlivet som tegn på snarlig fødsel og jeg er 38+3 i dag

Anmeld

27. januar 2013

LMX

MF<3 skriver:

Jeg husker det faktisk ikke med de 2 store. (Det er sååå længe siden efterhånden)

Men nu er jeg 38+6 og for 3 dage siden stod hun stadig ikke fast, men ligger med hovedet ned i bækkenet.. Hun mosler gevaldigt rundt derinde

1 uge tilbage.. YAY!

Anmeld

27. januar 2013

Guldimaven

Han stod fast i uge 39, og jeg fødte 41+1. 

Anmeld

27. januar 2013

Clisolka

Hun stod fast i omkring 30. uge - hun er født 39+4 (sat i gang) 

Anmeld

27. januar 2013

Amanda Stage

MF<3 skriver:

omkring 2 uger før termin sad han fast. jeg fødte på lægens termindato, som var 5 dage før den scanningsfaste termin. 

Anmeld

28. januar 2013

MF<3

LauraL skriver:

Jeg var til jordemoder 38+1 og der stod han ikk helt fast endnu... Er idag 39+6 og har termin imorgen men ingen tegn på at han er på vej.. Skal til jordemoder igen tirsdag, så det er spændende hva hun siger der.... :-)

Uuh hvor spændende.  Jeg har ikke prøvet at gå til terminen endnu. Jeg blev sat i gang med min datter. 

Er det din første graviditet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.