Parfume til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

L&V

xoxo2130 skriver:

Ja det har du nok ret i men jeg kan faktisk godt lide at tingene dufter af noget.

Joh men det er da træls hvis dit barn ender med en livslang allergi eller eksem fordi du godt kan li det dufter af lavendel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

xoxo2130

Månsson skriver:

Joh men det er da træls hvis dit barn ender med en livslang allergi eller eksem fordi du godt kan li det dufter af lavendel

Men når den er lavet til babyer tror jeg ikke der er allergifremkaldende stoffer i

Anmeld

26. januar 2013

L&V

xoxo2130 skriver:

Men når den er lavet til babyer tror jeg ikke der er allergifremkaldende stoffer i

Jamen det kan jeg så fortælle dig at der er lige så snart der er duft i.. Som sagt er der os det i meget creme og vådservietter og mig bekendt er det da os lavet til babyer

Anmeld

26. januar 2013

raca

nej.. børn skal ikke bruge nogen form for duft..

og jeg kan ikke selv tåle parafume.. så jeg ville ikke kunne håntere mit barn hvis det fik sådan noget på...

Anmeld

26. januar 2013

raca

xoxo2130 skriver:

spanien har helt andre regler end DK er jeg ret sikker på.. og jo der er alergene stoffer i.. lavenels som duft olie den helt naturlig slags udvunden af lavendler er stærkt alergen.. og kunstigt fremstillet duft er parafume og også alergen.. så jo jeg vil mene det var særdels problematisk...

Anmeld

26. januar 2013

xoxo2130

Månsson skriver:

Jamen det kan jeg så fortælle dig at der er lige så snart der er duft i.. Som sagt er der os det i meget creme og vådservietter og mig bekendt er det da os lavet til babyer

Ok. Jeg er vist bare ikke så hysterisk med sådan noget

Anmeld

26. januar 2013

JulieE

xoxo2130 skriver:

Det er heller ikke almindelig parfume Den her er lavet specielt til babyer.

Jeg ville stadig ikke!! er simpelthen for bange for de skadelige virkninger, både i forhold til allergi på lang sigt og virkningen på huden her og nu. Jeg bruger heller aldrig parfumeret vaskepulver og heller ikke skyllemiddel. Kald mig vare hys, men tør i løbe den risiko

Anmeld

26. januar 2013

xoxo2130

raca skriver:

nej.. børn skal ikke bruge nogen form for duft..

og jeg kan ikke selv tåle parafume.. så jeg ville ikke kunne håntere mit barn hvis det fik sådan noget på...

Jamen så har du også en god grund

Jeg synes godt babyer må dufte

Anmeld

26. januar 2013

L&V

xoxo2130 skriver:

Ok. Jeg er vist bare ikke så hysterisk med sådan noget

Jeg tror jeg ville kalde det ansvarlig over for mit barns helbred da det jo er et valg du tager på deres vegne og i sidste ende kan påvirke dem resten af livet..

Anmeld

26. januar 2013

MorDk

Aldrig i livet om jeg vil proppe duftevand eller andet i den stil på mine unger  Why? Fordi det dufter godt? Børn og duftevand høre bare ikke sammen i min verden. Hvad med allergi osv? Er du ligeglad med det så længe det dufter og er fremstillet til babyer?

Vådservietter m.m til babyer kan man også få med duft osv. MEN Dem undgår jeg netop pga. risiko for allergi m.m

At få parfume -allergi fx. er ikke til at spøge med!

Kun det bedste er godt nok til mine unger ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.