Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: nej det ville jeg nok ikke fordi babyer har jo deres egen vidunderlige duft.. men hvis der ikke er parfume der i som kan skade deres hud eller få allergi af så ville jeg godt ture eller ikke
nej det ville jeg nok ikke fordi babyer har jo deres egen vidunderlige duft..
men hvis der ikke er parfume der i som kan skade deres hud eller få allergi af så ville jeg godt ture eller ikke
ja, det har du måske ret i.
ved faktisk ikke om der er noget skadeligt i, men det regner jeg ikke med når den er lavet specielt til babyer
xoxo2130 skriver: ja, det har du måske ret i. ved faktisk ikke om der er noget skadeligt i, men det regner jeg ikke med når den er lavet specielt til babyer
syntes du skal undersøge det ellers vil jeg helt sikkert vente
ønskebarn74 skriver: Aldrig.. Ville være bange for parfume allergi..
Aldrig.. Ville være bange for parfume allergi..
Ok Jeg tror bare ikke det er skadeligt når det er lavet til babyer. Men man kan jo aldrig vide
JulieE skriver: Aldrig i livet. Parfume og babyer hører bare ikke sammen i min verden... Og så dufter en baby jo fantastisk i sig selv
Aldrig i livet. Parfume og babyer hører bare ikke sammen i min verden... Og så dufter en baby jo fantastisk i sig selv
Det er heller ikke almindelig parfume Den her er lavet specielt til babyer.
xoxo2130 skriver: Ok Jeg tror bare ikke det er skadeligt når det er lavet til babyer. Men man kan jo aldrig vide
Der er mange shampooer osv til babyer der er masser af skidt i så det kan du ik være sikker på.. Mange vådservietter er fyldt med parfume og parabener og der er ikke samme regler i andre lande som der er i dk
emsaroto skriver: Jeg ville ikke bruge det .. Jeg tror heller ikke jeg ville synes om at min baby duftede af lavendel :s Jeg kan godt lide duften af baby, og jeg synes at babyolie giver den duft, som jeg godt kan lide ved en baby.. Så nej, jeg ville ikke bruge det.
Jeg ville ikke bruge det ..
Jeg tror heller ikke jeg ville synes om at min baby duftede af lavendel :s Jeg kan godt lide duften af baby, og jeg synes at babyolie giver den duft, som jeg godt kan lide ved en baby..
Så nej, jeg ville ikke bruge det.
Hmm ok Men denne her dufter faktisk rigitig godt! Den er meget mild i duften, så den passer til baby
Nadia&Daniel skriver: Jeg vil helt sikkert vente.. Men det undre mig ikke at man kan få sådan noget i Spanien
Jeg vil helt sikkert vente.. Men det undre mig ikke at man kan få sådan noget i Spanien
Det kan også være jeg gør det
Hehe ja det er ret vildt hvad de har af diverse duftvand til babyer!
GUSO skriver: Øh nej det kunne jeg under ingen omstændigheder finde på, bruger ikke engang sæbe i vandet.. Mener ikke ser hører nogen som helst form for parfume hjemme hos en baby, special fremstillet eller ej.. Må indrømme jeg er en smule i chok over du overhovedet kunne overveje det.. men det er jo bare mig
Øh nej det kunne jeg under ingen omstændigheder finde på, bruger ikke engang sæbe i vandet.. Mener ikke ser hører nogen som helst form for parfume hjemme hos en baby, special fremstillet eller ej.. Må indrømme jeg er en smule i chok over du overhovedet kunne overveje det.. men det er jo bare mig
Hmm okay. Det går jeg nok bare ikke så meget op i sådan er vi jo så forskellige.
Men måske jeg skulle vente med at bruge den..
Månsson skriver: Der er mange shampooer osv til babyer der er masser af skidt i så det kan du ik være sikker på.. Mange vådservietter er fyldt med parfume og parabener og der er ikke samme regler i andre lande som der er i dk
Ja det har du nok ret i men jeg kan faktisk godt lide at tingene dufter af noget.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128