Muhmi skriver:
Fedt mand! Det kan godt være jeg skal tage imod det tilbud søde, for seriøst, jeg har min mor og min veninde som jeg ringer til og det kan de jo så ikke tåle lige for tiden 
Og dvs. at jeg ikke har nogen at sniksnakke med om ingenting og alting
Eller jo, min veninde skal jeg bare lige sige at der ingenting sker, som det første og så kan vi ellers snakke 
Men ville gerne slippe for den panik jeg åbenbart skaber rundt omkring hihihihi
Jeg skulle passe min niece da min søster skulle føde manse, jeg lod hende vide at tlf'en var på lyd døgnet rundt så hun ringede blot når der skete noget, dog gerne så den sløve padde her, kunne bevæge sit luksus legeme imod Esbjerg i normalt tempo..
Vandet gik kl. lort om aftenen, og jeg havde lige lagt mig under min dyne og blundet hen.
Min søster ringede og snakkede om intet var hændt... "hej mit vand er lige gået" "What?!? sagde jeg/skreg nærmest, er du seriøs?"
"Ja mit vand er gået, så du må gerne komme imod Esbjerg, bare tag dig god tid, der er ingen veer eller noget endnu"
Jeg strøg ud af sengen, glemte alt om dyne og nattøj, huskede dog tandbørsten
Jeg ankom og min søster var igang med at rydde op?? Hvordan pokker kan man rydde op når man skal til at føde?
Nå ja, og så gik det op for mig at klogesen her, var strøget afsted uden dyne og natten var lang og kold uden haha!
Men vi fandt en løsning og jeg krøllede mig sammen på en 2 personers sofa og snorkede for fuldudblæsning (i følge min søster, som så IKKE kunne sove fordi jeg og hendes kæreste snorkede haha!!) 
Nå, det var lige et kæmpe sidespring som jeg lige vil fortælle lidt om..
Skal jeg sende mit nr i privat?