Åh åh!! Vi er allerede nået dertil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

Muhmi

B&J skriver:

jamen vi har ikke ander der kan passe ham, som vi har noget med at gøre eller som han kender rigtigt godt

Ej æv altså... MEN det er altså også en vigtig rolle at spille når man skal passe den lille derhjemme, den rolle har svigermor fået her og den er hun også rigtig glad for Og det er jo selvfølgelig også derfor hun tror jeg er ved at føde hver gang vi ringer til hende hehehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

B&J

Muhmi skriver:

Ej æv altså... MEN det er altså også en vigtig rolle at spille når man skal passe den lille derhjemme, den rolle har svigermor fået her og den er hun også rigtig glad for Og det er jo selvfølgelig også derfor hun tror jeg er ved at føde hver gang vi ringer til hende hehehe

min svigermor ville ikke engang havde jeg var gravid dengag, men vi snakker heller ikke med dem nu... men ja sådan er det men forstår nu godt min mor...... men så må jeg bare føde midt på dagen når daniel er i børnehave så min mor kan blive der til jeg har født så kan hun hente daniel

jaa det skal times næste gang

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

B&J skriver:

min svigermor ville ikke engang havde jeg var gravid dengag, men vi snakker heller ikke med dem nu... men ja sådan er det men forstår nu godt min mor...... men så må jeg bare føde midt på dagen når daniel er i børnehave så min mor kan blive der til jeg har født så kan hun hente daniel

jaa det skal times næste gang

Ikke godt med sådan noget der skal times og tilrettelægges heheheh

Anmeld

25. januar 2013

B&J

Muhmi skriver:

Ikke godt med sådan noget der skal times og tilrettelægges heheheh

Nej det er ikke godt for det bliver godt nok svært

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Ja det er dælme heller ikke fair med alle de pks altså 

Du BØR komme først

Meeeen, nu må vi se, det kan jo være at du føder 38+3  

min gode veninde har sagt at jeg SKAL føde 37+6 fordi der har hun fødselsdag, og hun vil meget gerne have ham i fødselsdagsgave haha

Anmeld

25. januar 2013

Janni.

Muhmi skriver:

Fedt mand! Det kan godt være jeg skal tage imod det tilbud søde, for seriøst, jeg har min mor og min veninde som jeg ringer til og det kan de jo så ikke tåle lige for tiden

Og dvs. at jeg ikke har nogen at sniksnakke med om ingenting og alting Eller jo, min veninde skal jeg bare lige sige at der ingenting sker, som det første og så kan vi ellers snakke

Men ville gerne slippe for den panik jeg åbenbart skaber rundt omkring hihihihi

Jeg skulle passe min niece da min søster skulle føde manse, jeg lod hende vide at tlf'en var på lyd døgnet rundt så hun ringede blot når der skete noget, dog gerne så den sløve padde her, kunne bevæge sit luksus legeme imod Esbjerg i normalt tempo..

Vandet gik kl. lort om aftenen, og jeg havde lige lagt mig under min dyne og blundet hen. 

Min søster ringede og snakkede om intet var hændt... "hej mit vand er lige gået" "What?!? sagde jeg/skreg nærmest, er du seriøs?" 

"Ja mit vand er gået, så du må gerne komme imod Esbjerg, bare tag dig god tid, der er ingen veer eller noget endnu"

Jeg strøg ud af sengen, glemte alt om dyne og nattøj, huskede dog tandbørsten  Jeg ankom og min søster var igang med at rydde op?? Hvordan pokker kan man rydde op når man skal til at føde? 

Nå ja, og så gik det op for mig at klogesen her, var strøget afsted uden dyne og natten var lang og kold uden haha!  Men vi fandt en løsning og jeg krøllede mig sammen på en 2 personers sofa og snorkede for fuldudblæsning (i følge min søster, som så IKKE kunne sove fordi jeg og hendes kæreste snorkede haha!!) 

Nå, det var lige et kæmpe sidespring som jeg lige vil fortælle lidt om.. 

Skal jeg sende mit nr i privat? 

Anmeld

25. januar 2013

Bertris

Kan huske den gang min mor var gravid med min lillebror (jeg var 11 dengang) der skulle jeg til Finland i 14 dage, og tog af afsted en uge før hendes termin, så ringede hjem 5-7 gange på de der 14 dage for at sikre mig der ikke var sket noget, for ville da "være med" når min lillebror kom 

Hun fødte så 13 dage over tid så nåede hjem igen, men tror godt nok min mor blev skør af alle de opringninger :p 

Anmeld

30. januar 2013

Muhmi

Bertris skriver:

Kan huske den gang min mor var gravid med min lillebror (jeg var 11 dengang) der skulle jeg til Finland i 14 dage, og tog af afsted en uge før hendes termin, så ringede hjem 5-7 gange på de der 14 dage for at sikre mig der ikke var sket noget, for ville da "være med" når min lillebror kom 

Hun fødte så 13 dage over tid så nåede hjem igen, men tror godt nok min mor blev skør af alle de opringninger :p 

Hihi.. Heldigvis får jeg ikke så mange opringninger

Men folk gisper når jeg ringer til dem... Det er lidt sjovt at drille på den måde... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.