Åh åh!! Vi er allerede nået dertil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

Muhmi

B&J skriver:

jeg kan lige høre det for mig det gjorde min mor også også da jeg endelig var på sygehuset, ja så var der ingen veer men efter de dage der nu gik ja så fik vi ringede til hende kl 21.30 om aften hvor hun faktisk ikke have sovet hele den dag fordi hun var på besøg hos en ihhihihihihihi så hun var ikke så kampklar men det blev hun for hun holte ud og var jo over lykkelig da han kom ud

Hihiihih.... Det er helt utroligt så paniske de bliver de mødre dér? Jeg synes det er SÅ super sødt, de glæder sig jo bare SÅ meget og who can blame them? Helt ærligt, jeg kunne godt forestille mig hvor stor en ære det må være at få lov til at være med i det øjeblik som betyder så meget...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

hahaha hvor sødt :p

- jeg synes også snart det er ved at være op over han skal ud

Haha, det har du ret i... Kom så uuuud lille bebseee...  

Anmeld

25. januar 2013

B&J

Muhmi skriver:

Hihiihih.... Det er helt utroligt så paniske de bliver de mødre dér? Jeg synes det er SÅ super sødt, de glæder sig jo bare SÅ meget og who can blame them? Helt ærligt, jeg kunne godt forestille mig hvor stor en ære det må være at få lov til at være med i det øjeblik som betyder så meget...  

Ja nemlig min mor er også dybt ulykkelig over at når vi skal have nr 2 gang jamen så kan hun ikke være med for hun er den eneste der kan passe daniel

så hun er meget ked af det men ikke noget at gøre ved, for ja det må da være kæmpe stort når ens børn skal have børn

og ja det er super sødt og fantastisk de kan være så glade

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Haha, det har du ret i... Kom så uuuud lille bebseee...  

men bare tænk på hvor kort tid der er til nu

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

Janni. skriver:

Åh hvor er de søde 

Nå men så får du da bare mit nr hvis du vil snakke med nogen som "næsten" ikke presser på ang. fødslen 

Fedt mand! Det kan godt være jeg skal tage imod det tilbud søde, for seriøst, jeg har min mor og min veninde som jeg ringer til og det kan de jo så ikke tåle lige for tiden

Og dvs. at jeg ikke har nogen at sniksnakke med om ingenting og alting Eller jo, min veninde skal jeg bare lige sige at der ingenting sker, som det første og så kan vi ellers snakke

Men ville gerne slippe for den panik jeg åbenbart skaber rundt omkring hihihihi

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

grinny skriver:

Haha 

Kender det fra min svigerinde. Jeg skulle med til fødslen af min (første) niece 

Så hver gang hun eller min bror ringede var jeg sikker på at det var nu, og den ene gang de ringede var det bare for at spørge om noget  - det kan man da ikke 

Jeg sprang op for var sikker på at nu var det nu og så var det bare et dumt spørgsmål  

Så kan du lære at være så meget på stikkerne

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

MorDk skriver:

Griner sådan var det med min storesøster.... hver gang jeg ringede troede hun jeg var ved at føde

Hvor lang tid inden begyndte hun med dig?

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

VIPpigen skriver:

Haha... Du skal være velkommen til at ringe til mig, jeg skal nok lade vær med at spørge.... 

Ej... Joke. Men for Søren, så er det altså heller ikke værrere..... Men tålmodighed er en dyd

Hihihi, prøv at fortælle min mor det  

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

ønskebarn74 skriver:

LOL.. Hvor er hun bare sød.. 

Jaaa, hun er så dejlig

Elsker min moar! 

Anmeld

25. januar 2013

MorDk

Muhmi skriver:

Hvor lang tid inden begyndte hun med dig?

3 uger inden termin!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.