Åh åh!! Vi er allerede nået dertil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
37 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

Muhmi

Hvor min mor har sin telefon tændt på arbejdet (Arbejder på psyk) og det betyder jo så, at nu kan jeg ikke tillade mig at ringe til min mor, bare for at høre hvordan det går og sniksnakke, uden hun er ved at gå HELT i fødselsmode... Haha... 

Min mor skal med til fødslen ligesom hun var med Silas og nu her hvor jeg har fortalt hende at jeg er begyndt at mærke plukkeveer osv. så er hun åbenbart kampklar og det betyder så at jeg ikke kan ringe til hende før jeg faktisk SKAL føde.... 

Sådan er det også med min veninde og svigermor... Hvis jeg ringer, så går de helt i panik (De skal ikke med) "Er der sket noget?" "Sker der snart noget?"

Puha, jeg håber ikke jeg går over tid, for så bliver det da en lang måned hvor jeg ikke kan ringe til nogen uden at skabe unødig panik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

ønskebørn74

Muhmi skriver:

Hvor min mor har sin telefon tændt på arbejdet (Arbejder på psyk) og det betyder jo så, at nu kan jeg ikke tillade mig at ringe til min mor, bare for at høre hvordan det går og sniksnakke, uden hun er ved at gå HELT i fødselsmode... Haha... 

Min mor skal med til fødslen ligesom hun var med Silas og nu her hvor jeg har fortalt hende at jeg er begyndt at mærke plukkeveer osv. så er hun åbenbart kampklar og det betyder så at jeg ikke kan ringe til hende før jeg faktisk SKAL føde.... 

Sådan er det også med min veninde og svigermor... Hvis jeg ringer, så går de helt i panik (De skal ikke med) "Er der sket noget?" "Sker der snart noget?"

Puha, jeg håber ikke jeg går over tid, for så bliver det da en lang måned hvor jeg ikke kan ringe til nogen uden at skabe unødig panik

LOL.. det er nu lidt sødt.. 

Anmeld

25. januar 2013

B&J

jeg kan lige høre det for mig det gjorde min mor også også da jeg endelig var på sygehuset, ja så var der ingen veer men efter de dage der nu gik ja så fik vi ringede til hende kl 21.30 om aften hvor hun faktisk ikke have sovet hele den dag fordi hun var på besøg hos en ihhihihihihihi så hun var ikke så kampklar men det blev hun for hun holte ud og var jo over lykkelig da han kom ud

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

hahaha hvor sødt :p

- jeg synes også snart det er ved at være op over han skal ud

Anmeld

25. januar 2013

Janni.

Åh hvor er de søde 

Nå men så får du da bare mit nr hvis du vil snakke med nogen som "næsten" ikke presser på ang. fødslen 

Anmeld

25. januar 2013

grinny

Haha 

Kender det fra min svigerinde. Jeg skulle med til fødslen af min (første) niece 

Så hver gang hun eller min bror ringede var jeg sikker på at det var nu, og den ene gang de ringede var det bare for at spørge om noget  - det kan man da ikke 

Jeg sprang op for var sikker på at nu var det nu og så var det bare et dumt spørgsmål  

Anmeld

25. januar 2013

MorDk

Griner sådan var det med min storesøster.... hver gang jeg ringede troede hun jeg var ved at føde

Anmeld

25. januar 2013

VIPpigen

Haha... Du skal være velkommen til at ringe til mig, jeg skal nok lade vær med at spørge.... 

Ej... Joke. Men for Søren, så er det altså heller ikke værrere..... Men tålmodighed er en dyd

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

ønskebarn74 skriver:

LOL.. det er nu lidt sødt.. 

Totalt, jeg er vild med det... 

Men jeg kunne bare høre på min mor nu her at hun bare holdt vejret da jeg ringede til hende... Så sagde jeg, bare rolig der sker ikke noget, hvad laver du?

Så pustede hun ud og sagde, så må du jo ikke ringe når jeg er på arbejde, medmindre der er ved at ske noget!  (Sagt med et stort smil og tilhørende fnis)

Mig: Jamen jeg kan jo ikke se hvornår du er på arbejde? Nå, jamen så smutter jeg bare igen, jeg ville bare hyggesnakke

Mor: Bare i orden skat

Anmeld

25. januar 2013

ønskebørn74

Muhmi skriver:

Totalt, jeg er vild med det... 

Men jeg kunne bare høre på min mor nu her at hun bare holdt vejret da jeg ringede til hende... Så sagde jeg, bare rolig der sker ikke noget, hvad laver du?

Så pustede hun ud og sagde, så må du jo ikke ringe når jeg er på arbejde, medmindre der er ved at ske noget!  (Sagt med et stort smil og tilhørende fnis)

Mig: Jamen jeg kan jo ikke se hvornår du er på arbejde? Nå, jamen så smutter jeg bare igen, jeg ville bare hyggesnakke

Mor: Bare i orden skat

LOL.. Hvor er hun bare sød.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.