Åh åh!! Vi er allerede nået dertil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

Muhmi

B&J skriver:

Ja nemlig min mor er også dybt ulykkelig over at når vi skal have nr 2 gang jamen så kan hun ikke være med for hun er den eneste der kan passe daniel

så hun er meget ked af det men ikke noget at gøre ved, for ja det må da være kæmpe stort når ens børn skal have børn

og ja det er super sødt og fantastisk de kan være så glade

Ååårh... Det er da ærgeligt at hun er den eneste, hvordan kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

grinny

Muhmi skriver:

Så kan du lære at være så meget på stikkerne

Åh ja, men det er altså svært når man skal være faster for første gang  Tror jeg var mere spændt end dem, haha.

Når jeg en gang selv bliver gravid kommer jeg garanteret til at bande og svovle over folk som hele tiden tror det er nu 

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

men bare tænk på hvor kort tid der er til nu

Ja for dælen, det er helt vildt JEg glæder mig bare SÅ meget!!

Uha.. Og især fordi vi har et vennepar der havde termin her d. 3. og jeg tænkte at den skulle jeg nok slå (Hun er førstegangs) men så vender deres barn i sædestilling og blevet med ks her i fredags, totalt snyd altså hehehe.... Eller nej, for jeg vil jo gerne føde selv, men alligevel, jeg havde sat næsen op om at skulle slå dem med en dag eller to hehehe

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

MorDk skriver:

3 uger inden termin!!!!!!

Puha det var også tidligt... Så er jeg glad for det først er for et par dage siden de begyndte her, men ja, det er jo næsten det samme... Jeg skal nok nå at blive træt af det Hihihi... Eller, jeg ved jo de gør de i bedste mening, men må da indrømme at jeg synes det er ærgeligt jeg nu ikke kan ringe til min mor uden hun bliver panisk heheh

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

grinny skriver:

Åh ja, men det er altså svært når man skal være faster for første gang  Tror jeg var mere spændt end dem, haha.

Når jeg en gang selv bliver gravid kommer jeg garanteret til at bande og svovle over folk som hele tiden tror det er nu 

Det kan man jo også hurtigt blive, kan godt huske da jeg blev faster, det var også helt vildt stort Og jeg glædede mig også super meget, faktisk så min svigerinde blev træt af at høre på mig til sidst hihihihi 

Anmeld

25. januar 2013

grinny

Muhmi skriver:

Det kan man jo også hurtigt blive, kan godt huske da jeg blev faster, det var også helt vildt stort Og jeg glædede mig også super meget, faktisk så min svigerinde blev træt af at høre på mig til sidst hihihihi 

De nåede (næsten) ikke at blive træt af mig for hun blev født i uge 38, men hvis hun havde gået tiden ud kunne det da godt være jeg havde jeg gjort hende skør 

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Ja for dælen, det er helt vildt JEg glæder mig bare SÅ meget!!

Uha.. Og især fordi vi har et vennepar der havde termin her d. 3. og jeg tænkte at den skulle jeg nok slå (Hun er førstegangs) men så vender deres barn i sædestilling og blevet med ks her i fredags, totalt snyd altså hehehe.... Eller nej, for jeg vil jo gerne føde selv, men alligevel, jeg havde sat næsen op om at skulle slå dem med en dag eller to hehehe

haha man bliver lidt koncurrence minded

jeg har termin d.1 dvs jeg er jo en af dem i min terminsgruppe der bør føde først, men så der bare herre mange der skal have PKS i slutningen af april, synes også det lidt snyd de kommer før mig - selvom jeg jo rigtig gerne vil føde selv, så burde min baby jo komme først

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

grinny skriver:

De nåede (næsten) ikke at blive træt af mig for hun blev født i uge 38, men hvis hun havde gået tiden ud kunne det da godt være jeg havde jeg gjort hende skør 

Anmeld

25. januar 2013

B&J

Muhmi skriver:

Ååårh... Det er da ærgeligt at hun er den eneste, hvordan kan det være?

jamen vi har ikke ander der kan passe ham, som vi har noget med at gøre eller som han kender rigtigt godt

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

haha man bliver lidt koncurrence minded

jeg har termin d.1 dvs jeg er jo en af dem i min terminsgruppe der bør føde først, men så der bare herre mange der skal have PKS i slutningen af april, synes også det lidt snyd de kommer før mig - selvom jeg jo rigtig gerne vil føde selv, så burde min baby jo komme først

Ja det er dælme heller ikke fair med alle de pks altså 

Du BØR komme først

Meeeen, nu må vi se, det kan jo være at du føder 38+3  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.