Første billede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

Anonym trådstarter

Amanda Stage skriver:

iiih det er rart at se en der også bliver så hurtigt gravid at se på hihi  Jeg er i uge 16 nu og jeg ligner simpelthen én der kunne føde om en måned! Det er rigtig nok, at der er UTROLIG stor forskel på hvor hurtigt maven vokser! Det kan godt være at det ikke er selve fosteret der fylder, men livmoderen kan faktisk godt allerede i 4. uge være mega stor, og så har bebse jo bare ekstra meget plads at vokse sig stor i 

Kunne ikk være mere enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Tillykke med den fine lille mave! Håber du får en god og nem graviditet! Vh stine

Mange tak skal du ha <3

Anmeld

26. januar 2013

Christina :-)

Den er fin:-) og tilykke med graviditeten:-)

Christina 20+0:-)

Anmeld

26. januar 2013

Hailiesmom11

Flot mavse er selv 5+6 i dag og jeg er også oppustet endnu.. Man kan bare ikke rigtig se det for jeg er overvægtig men kan selv se maven fylder lidt mere.. Her er det os nr 2

Anmeld

26. januar 2013

LilleChelle

Amanda Stage skriver:

iiih det er rart at se en der også bliver så hurtigt gravid at se på hihi  Jeg er i uge 16 nu og jeg ligner simpelthen én der kunne føde om en måned! Det er rigtig nok, at der er UTROLIG stor forskel på hvor hurtigt maven vokser! Det kan godt være at det ikke er selve fosteret der fylder, men livmoderen kan faktisk godt allerede i 4. uge være mega stor, og så har bebse jo bare ekstra meget plads at vokse sig stor i 

Der må jeg lige rette dig .. Livmoderen er i 10. uge på størrelse med en appelsin, så nej, det er ikke livmoderen man kan se når maven popper ud så tidligt - det er hormonerne der gør at maven bliver oppustet. Så der er lang vej for TS endnu, før hun kan se maven poppe rigtig ud, af andet end oppustethed. 

Til TS - held og lykke med din mave - det er så fantastisk at have billeder af forandringen hele vejen igennem  

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

christina92! skriver:

Den er fin:-) og tilykke med graviditeten:-)

Christina 20+0:-)

Tak <3

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Flot mavse er selv 5+6 i dag og jeg er også oppustet endnu.. Man kan bare ikke rigtig se det for jeg er overvægtig men kan selv se maven fylder lidt mere.. Her er det os nr 2

Tillykke med graviditeten <3

og tak

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Der må jeg lige rette dig .. Livmoderen er i 10. uge på størrelse med en appelsin, så nej, det er ikke livmoderen man kan se når maven popper ud så tidligt - det er hormonerne der gør at maven bliver oppustet. Så der er lang vej for TS endnu, før hun kan se maven poppe rigtig ud, af andet end oppustethed. 

Til TS - held og lykke med din mave - det er så fantastisk at have billeder af forandringen hele vejen igennem  

Mange tak Jeg glæder mig til den vokser mere.

da jeg ventede min datter blev jeg hurtigt stor , 

men det er jo bare SÅ forskelligt <3

Anmeld

26. januar 2013

Ønskebarnet14

Stort tillykke med din graviditet  , og super fin mave 

Anmeld

26. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Tak.

Blev da helt paf over de beskeder 

Til info vil jeg sige at det ER andet barn og jeg er som sagt ikke sikker på om jeg er længere henne. Pga meget uregelmæssig mens.

Velbekomme! 

Det kan jeg godt forstå at du blev, det blev jeg også! Men heldigvis, så skal vi andre høns jo nok begynde at gokke vildt og beskytte Hihihi 

SMUK mave og ja, hvis du ikke engang er sikker på hvor langt du er henne, jamen så kan jeg da godt forstå at den buler lidt ekstra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.