Første billede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

Stine1989

Igen det er bare min mening ;-) self er det da dejligt hun er gravid ;-) jeg gav bare udtryk for at så ser vi alle jo gravide ud på er tidspunkt ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

morethanperfect

Stine1989 skriver:

Igen det er bare min mening ;-) self er det da dejligt hun er gravid ;-) jeg gav bare udtryk for at så ser vi alle jo gravide ud på er tidspunkt ;-)

Jeg så sådan der ud da jeg var i uge 5
Og det pustede jeg nu ikke maven op .. Så det kan godt lade sig gøre .. Man vokser forskelligt ..

TS: Tilykke ! 

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

Det kan godt være ! Men helt ærligt ? Så det jo ikk er graviditet billed ! Bare min mening ! Sys det latterligt dem der poster billeder så tidligt ;-) ? Har du aldrig prøvet at spise for meget ;-) post der og kald det et graviditet billed ?

Der er da absolut intet latterligt i at ligge et billede ud fordi man er glad for at være gravid... 

Du ved jo ikke om det er andet barn?

Du ved heller ikke hvordan hun plejer at se ud?

Du ved heller ikke om hun er utroligt oppustet?

Tror måske lige du skulle tænke lidt over hvordan du formulerer dig! 

Anmeld

25. januar 2013

Stine1989

IGEN det er min mening :-) ?
Jeg må vel ha min til at skrive hvad jeg synes ligesom hun har sin ret til at poste sit billed ;-) ? Jeg skrev det ikk for at være ond ! Jeg sagde bare min mening ;-) ?? For tro
Mig, der er så mange derude der poster sådan nogle billeder i en ekstrem tidlig graviditet bare for at få
Opmærksomhed ;-) det er bare MIN mening !!

Anmeld

25. januar 2013

Stine1989

Jeg må vel ha min til at skrive hvad jeg synes ligesom hun har sin ret til at poste sit billed ;-) ? Jeg skrev det ikk for at være ond ! Jeg sagde bare min mening ;-) ?? For tro
Mig, der er så mange derude der poster sådan nogle billeder i en ekstrem tidlig graviditet bare for at få

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Stine1989 skriver:

Det kan godt være ! Men helt ærligt ? Så det jo ikk er graviditet billed ! Bare min mening ! Sys det latterligt dem der poster billeder så tidligt ;-) ? Har du aldrig prøvet at spise for meget ;-) post der og kald det et graviditet billed ?

vi kan hurtigt blive enige om det ikke er baby der fylder, men det siger TS jo heller ikke det er - hun viser blot et billede af hvordan hun ser ud tidligt i hendes graviditet, og at sige det er latterligt synes jeg bestemt ikke er fair overfor TS!

billeder fra den tidlige graviditet er også rigtig rare at have til at sammenligne med senere hen i forløbet..

Anmeld

25. januar 2013

Isabella_mor

vi kan hurtigt blive enige om det ikke er baby der fylder, men det siger TS jo heller ikke det er - hun viser blot et billede af hvordan hun ser ud tidligt i hendes graviditet, og at sige det er latterligt synes jeg bestemt ikke er fair overfor TS!

billeder fra den tidlige graviditet er også rigtig rare at have til at sammenligne med senere hen i forløbet..

Enig. der skal være plads til at man kan dele sine billeder herinde, om det så er tidligt eller sent i graviditeten. 

jeg tog selv billeder fra den dag jeg fant ud af jeg var gravid og så hver uge hele graviditeten igennem, og det er altså sjovt at se tilbage på... 

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Isabella_mor skriver:

Enig. der skal være plads til at man kan dele sine billeder herinde, om det så er tidligt eller sent i graviditeten. 

jeg tog selv billeder fra den dag jeg fant ud af jeg var gravid og så hver uge hele graviditeten igennem, og det er altså sjovt at se tilbage på... 

præcis!

jeg har også billeder fra helt i start, og synes det er mægtig skægt at se hvor stor jeg faktisk er blevet, man ser udviklingen meget tydligere når man har disse billeder fra den tidlige graviditet

Anmeld

25. januar 2013

Clisolka

Muhmi skriver:

Der er da absolut intet latterligt i at ligge et billede ud fordi man er glad for at være gravid... 

Du ved jo ikke om det er andet barn?

Du ved heller ikke hvordan hun plejer at se ud?

Du ved heller ikke om hun er utroligt oppustet?

Tror måske lige du skulle tænke lidt over hvordan du formulerer dig! 

Enig!  

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

Og hvad så om hun vil have opmærksomhed? Det kan jeg egentlig godt forstå hun vil! Hun er glad for at være gravid! Jeg vil da også have opmærksomhed når jeg ligger et billede ind af min mave også selvom jeg er i uge 38?

Kan slet ikke forstå hvad hun overhovedet skulle bruge din mening til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.