Første billede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Og hvad så om hun vil have opmærksomhed? Det kan jeg egentlig godt forstå hun vil? Jeg vil da også have opmærksomhed når jeg ligger et billede ind af min mave også selvom jeg er i uge 38?

Kan slet ikke forstå hvad hun overhovedet skulle bruge din mening til?

ja det er da netop opmærksomhed man VIL have, ellers havde man jo ikke lagt billede ind, man er jo glad for sin graviditet og sin udvikling og vil helst dele det med heeeeeele verden :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

ja det er da netop opmærksomhed man VIL have, ellers havde man jo ikke lagt billede ind, man er jo glad for sin graviditet og sin udvikling og vil helst dele det med heeeeeele verden :p

Nå kan se hun har slettet sig...

Iiih altså... Nogle gange skulle folk altså bare holde deres mening helt for sig selv! 

Jeg ville blive super ked af/sur at jeg fik sådan en besked smidt i hovedet når jeg egentlig bare ville dele min glæde med verdenen 

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Enig!  

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Nå kan se hun har slettet sig...

Iiih altså... Nogle gange skulle folk altså bare holde deres mening helt for sig selv! 

Jeg ville blive super ked af/sur at jeg fik sådan en besked smidt i hovedet når jeg egentlig bare ville dele min glæde med verdenen 

ah ja det kan jeg se hun har!

man burde bare tænke sig om inden man siger sådan nogen ting til andre, jeg ville nemlig også blive MEGA ked af det hvis der var en der skrev sådan til mig på en af mine mavebilleder!

men nu kan TS da ihvertfald se at det absolut ikke er alle der deler den mening

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

man burde bare tænke sig om inden man siger sådan nogen ting til andre, jeg ville nemlig også blive MEGA ked af det hvis der var en der skrev sådan til mig på en af mine mavebilleder!

Det ville jeg også og derfor skal man altid gå efter den der: Har du intet godt at sige, så hold din mund! BUM!

Bestemt, det er en dejlig begyndende lille babybule

Anmeld

25. januar 2013

Clisolka

FrkZier skriver:

Ville da også selv blive mega ked af det hvis det skete på et af mine billeder - så TS, se bort fra de kommentarer 

I nåede lige at svare før mig 

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Det bille jeg også og derfor skal man altid gå efter den der: Har du intet godt at sige, så hold din mund! BUM!

Bestemt, det er en dejlig begyndende lille babybule

og så lige det med mave osv er altså et ret følsomt emne, der burde alle vide at man lige skal træde lidt varsomt

- ja det er nemlig

Anmeld

25. januar 2013

channie-g

Muhmi skriver:

Og hvad så om hun vil have opmærksomhed? Det kan jeg egentlig godt forstå hun vil! Hun er glad for at være gravid! Jeg vil da også have opmærksomhed når jeg ligger et billede ind af min mave også selvom jeg er i uge 38?

Kan slet ikke forstå hvad hun overhovedet skulle bruge din mening til?

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

og så lige det med mave osv er altså et ret følsomt emne, der burde alle vide at man lige skal træde lidt varsomt

- ja det er nemlig

Præcios, man har slet ikke behov for at det skal diskuteres  

Så nu vil jeg hoppe ud af debatten igen og ellers bare sige at det er en dejlig lille mavse, den skal nok blive rigtig stor og fin!  Jeg kunne desværre bare ikke lige holde min mund, fordi jeg selv ville være blevet ked af det hvis det var mig Håber jeg er tilgivet 

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

Stine1989 skriver:

Ikk for at lyde kritisk :-) men 4+3 ?? Hm så det lun 14 dage gammelt dit foster ? Og har du læst hvor stort det er der;-) ? Så man kan ikke se på daværende tidspunkt graviditet på din mave ! Puster du maven ud ?

Tak for den søde kommentar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.