Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne, men efter egne beregninger er jeg nok 4+3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne, men efter egne beregninger er jeg nok 4+3
Sabsy skriver: Sååå smukt! Love you hon'!
Sååå smukt! Love you hon'!
Tak skat
Elsker også dig
Anonym skriver: Tak skat Elsker også dig
Stine1989 skriver: Ikk for at lyde kritisk :-) men 4+3 ?? Hm så det lun 14 dage gammelt dit foster ? Og har du læst hvor stort det er der;-) ? Så man kan ikke se på daværende tidspunkt graviditet på din mave ! Puster du maven ud ?
Ikk for at lyde kritisk :-) men 4+3 ?? Hm så det lun 14 dage gammelt dit foster ? Og har du læst hvor stort det er der;-) ? Så man kan ikke se på daværende tidspunkt graviditet på din mave ! Puster du maven ud ?
Stine1989 skriver: Det kan godt være ! Men helt ærligt ? Så det jo ikk er graviditet billed ! Bare min mening ! Sys det latterligt dem der poster billeder så tidligt ;-) ? Har du aldrig prøvet at spise for meget ;-) post der og kald det et graviditet billed ?
Det kan godt være ! Men helt ærligt ? Så det jo ikk er graviditet billed ! Bare min mening ! Sys det latterligt dem der poster billeder så tidligt ;-) ? Har du aldrig prøvet at spise for meget ;-) post der og kald det et graviditet billed ?
Det er da et graviditets billed. Hun er jo gravid
Hun er stolt og glad. Det er da bare skønt. Tillykke til dig trådstarter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128