Første billede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.093 visninger
58 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne, men efter egne beregninger er jeg nok 4+3 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Sabsy

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne, men efter egne beregninger er jeg nok 4+3 

Sååå smukt!

Love you hon'!

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

Sabsy skriver:

Sååå smukt!

Love you hon'!

Tak skat 

Elsker også dig 

Anmeld

25. januar 2013

Sabsy

Anonym skriver:

Tak skat 

Elsker også dig 

Anmeld

25. januar 2013

Stine1989

Ikk for at lyde kritisk :-) men 4+3 ?? Hm så det lun 14 dage gammelt dit foster ? Og har du læst hvor stort det er der;-) ? Så man kan ikke se på daværende tidspunkt graviditet på din mave ! Puster du maven ud ?

Anmeld

25. januar 2013

Bassemor<3

Stine1989 skriver:

Ikk for at lyde kritisk :-) men 4+3 ?? Hm så det lun 14 dage gammelt dit foster ? Og har du læst hvor stort det er der;-) ? Så man kan ikke se på daværende tidspunkt graviditet på din mave ! Puster du maven ud ?

Kan jo være hun er oppustet ? det er nu meget normalt på det stadie

Anmeld

25. januar 2013

Christina :-)

Stine1989 skriver:

Det hedder oppustet er man i staten

Anmeld

25. januar 2013

Stine1989

Det kan godt være ! Men helt ærligt ? Så det jo ikk er graviditet billed ! Bare min mening ! Sys det latterligt dem der poster billeder så tidligt ;-) ? Har du aldrig prøvet at spise for meget ;-) post der og kald det et graviditet billed ?

Anmeld

25. januar 2013

Helloo

Stine1989 skriver:

Det kan godt være ! Men helt ærligt ? Så det jo ikk er graviditet billed ! Bare min mening ! Sys det latterligt dem der poster billeder så tidligt ;-) ? Har du aldrig prøvet at spise for meget ;-) post der og kald det et graviditet billed ?

Det er da et graviditets billed. Hun er jo gravid 

Hun er stolt og glad. Det er da bare skønt. Tillykke til dig trådstarter 

Anmeld

25. januar 2013

Stine1989

Igen det er bare min mening ;-) self er det da dejligt hun er gravid ;-) jeg gav bare udtryk for at så ser vi alle jo gravide ud på er tidspunkt ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.