MF<3 skriver:
Jeg bliver mere og mere overbevist. 

Det eneste jeg tænker lige nu er, at det er mange penge. Men nu har jeg faktisk kun fået positive svar herinde, fremfor hvad jeg har læst på nettet.
Jeg bliver lidt mere nysgerrig. Og føselsteknikker kan man jo altid bruge. Jeg havde faktisk læst at det var lidt ''hokus pokus'' og var til for at lokke fødselsangste til sig. Det var faktisk derfor jeg valgte at lave den her tråd. 

Overhovedet ikke og hende der står bag dem, Anja er supersød

Det er ikke frelst på nogen måde og det er ikke noget med at du bliver frarådet at tage imod nogen former for smertestillende. Men du bliver oplyst om, hvad hhv. epidural og vedrop gør ved din krop og hvad du selv kan gøre for at smertelindre (vejrtrækning og afslapning) og hva dfu f.eks. kan gøre for at sætte gang i din fødsel, hvis den skulle gå i stå, så du kan slippe for vedrop. Jeg blev total hooked efter at have været på hendes kursus, jeg synes det er så interessant og ikke mindst tankevækkende, hvad vores krop er i stand til.
Jeg vil helt klart sige gør det! Uanset hvordan din fødsel forløber, så vil du med garanti føle dig tilstede og i kontrol. Det handler kurset nemlig også rigtig meget om, hvordan man selv tager styringen så at sige, istedet for at være offer for smerterne.
Anmeld