Strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Omkring uge 10 begyndte jeg at få på hofterne, omkring uge 20 kom de foran på maven og der er kommet maaaaange. Jeg er 38+1 og der er lige kommet et Par mere helt nede ved underlivet.
Har fået et par meget små, næsten usynlige på siden af brystet. Og så har jeg fået på forsiden af lårerne.

Så her er der kommet rigtig mange. - har altid haft på indersiden af lårerne . - ridelår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

L&V

Fik et flot stribet bælte 14 dage før fødsel

Anmeld

24. januar 2013

Tullepoder

Her fik jeg strækmærker 4 dage før jeg fødte, vores den første de var stort set ikke til at se, da jeg blev gravid med nr 2 (2 1/2 år efter den 1) de kom så omkring uge 20 igen, og der kom lidt flere til samlingen

Men de er allerede mindre, her 4 mdr efter

Anmeld

24. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har stemt, 'ja -mange' .. Men det er på maven lige rundt om navlen, lidt på siden og lidt på indersiden af lårene.
Det var først de sidste knap 2 - 2 1/2 måned af graviditeten jeg fik mærkerne, men det var så også først der jeg fik rigtig graviditetsmave..

Anmeld

24. januar 2013

LilleMie

Jeg fik ingen og jeg har kun smurt maven i creme 2-3 gange i alt, så det kan ikke være det der gjorde det 

Min mor har ellers mange strækmærker (de kloge siger jo, at det ofte er arveligt), men årsagen til at jeg ikke fik, kan måske være fordi hun gik 2-3 uger over tid med både min bror, mens jeg fødte 37+3 

Jeg håber på at gå fri næste gang også 

Anmeld

24. januar 2013

Dorthe1986

Jeg har mange Gik hele graviditeten og tænkte yay, jeg får ingen strækmærker. Men ja da Emil først kom ud og huden blev slap, så kunne jeg få lov at nyde synet af et hav af tigerstreger

Anmeld

24. januar 2013

VIPpigen

Jeg har stemt ingen, da jeg kun fik 2 bitte små, et på hvert side af navlen, og efter 14 dage kunne de ikke ses mere. De blev synlige lige efter fødslen, eller havde jeg ingen under graviditeten. 

Anmeld

24. januar 2013

Muhmi

Jeps, jeg har mange og de er store...

Men sådan er det jo

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. januar 2013

Zelinasmor

Jeg fii MANGE på indersiden af lårene fra uge 20 og frem. På maven fik jeg kun 6 bitte små aller nederst under navlen. De kom under fødslen

Anmeld

24. januar 2013

Maise86

Jeg har fået meget få strækmærker. Man kan kun se dem hvis man står med hovedet 10 cm fra dem. De er næsten usynlige.

Det er lidt i siderne og på inderlårene og det er efter to børn på hhv 4160 gr og 3550 gr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.