Strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

baby012

Jeg har mange, både mave, side og lår.. 

De kom 38+  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

Ren nysgerrighed omkring hvordan statestikken er  

- Jeg er kun i 14. uge og har endnu ikke strækmærker.

Fortæl gerne, om hvornår du fik dem og om det var meget eller lidt

Jeg har fået RIGTIG RIGTIG RIGTIG mange, de kom fra start af nogle af dem, også er der kommet flere og flere til samlingen.. Alle sidder på maven, så den er faktisk rigtig grim

De værste sidder nederst på maven, helt nede ved trussekanten..

Men bagefter fødsel og når maven har trukket sig sammen, så er de jo slet ikke så tydelige mere

Anmeld

23. januar 2013

hautecouture

emmagirl skriver:

Jeg fik nogle få omkring navlen (det førsteh mærke kom i uge 36 - husker TYDELIGT det hvin jeg udstødte da jeg så mig i spejlet) og det sidste kom (vist nok) et par dage før fødsel... Nogle får også strækmærker under fødslen (aner ikke hvorfor) - nå men fik ikke så mange (9 ialt tror jeg) og de var slet ikke højrøde, men nærmere lyserøde. De var 'usynlige' (næsten i al fald) inden Aya blev 1 år.

Anmeld

23. januar 2013

LauraL

Er 39+2 idag og har ikke fået et eneste endnu.... Maven er ellers rigelig stor synes jeg....
Så håber jeg slipper, selvom jeg godt ved de kan nå at komme endnu...

Anmeld

23. januar 2013

Monski

Da jeg var 38+5 havde jeg ikke et eneste
Men derefter kom de så, tror vel jeg har sådan meget "normalt" med strækmærker, ikke mange men er da slet heller ikke uden

Anmeld

24. januar 2013

mth1987

Kamulla skriver:

Tillykke 

Tak søde 

Anmeld

24. januar 2013

Hønsemor

emmagirl skriver:

Jeg har ganske få synes jeg selv 

I graviditeten med min store søn fik jeg nogle strækmærker meget sent i graviditeten og så fik jeg nogle efter jeg havde født - de forsvandt dog alle sammen igen 2 mdr efter jeg fødte, ikke noget med de er blevet "usynlige" nej de forsvandt så meget at man på ingen måde kan se hvor de sad

I graviditeten med min lille søn fik jeg strækmærker også sent i graviditeten, men de er kommet for at blive og tror de kan tælles på 2-3 hænder og er kun at finde rundt om min navle, hvilket jeg har det helt okay med, da jeg trods alt har født to gange og derfor sluppet billigt 

Anmeld

24. januar 2013

Sabsy

vitapigen skriver:

Fik et par stykker efter fødslen

Det er da også vare røvtur på første klasse!.. Hvis de så bare kom mens var gravid!!!..
Jeg opdagede først mine (ca. 8små stks) EFTERkeg havde født, tænkte også bare "Hvad helved er nu det her!?".. Haha

Anmeld

24. januar 2013

Miss Kat

Jeg har også stemt blankt, da jeg sagtens kan nå at få dem endnu. Er kun 25+2. Jeg satser dog gevaldigt på, der er noget om snakken med at det er arveligt, for min mor fik ingen gennem sine to graviditeter.   (7-9-13)

Anmeld

24. januar 2013

Giraffen

emmagirl skriver:

jeg fik ikke et eneste strækmærke under graviditeten... skørt nok har jeg dog både strækmærker på ballerne/siden af låret og i knæhaserne (selvom jeg er ganske slank og normal af bygning)

så var ret forundret over de blev væk

min mor fik heller aldrig strækmærker - og mener nok genetikken spiller en kæmpe rolle

så den bedste indikator for om du får strækmærker er nok din mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.