Strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Victoria2013

Jeg har ingen endnu (19+0 imorgen), men det kan nåes endnu jo

Altså... det er ikke helt rigtigt... for har lidt på hofterne og brysterne, men tror det er gamle strækmærker, for har før været overvægtig og dér havde jeg dem også, præcis samme steder. Tror bare de er blevet tydelige igen fordi jeg har taget en del på igen allerede nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

mth1987

Jeg har en del og fik dem ret sent tror det var et par uger før termin og de kom alle på en gang. 

Her anden gang er jeg indtil videre kun 12+2 men de strækmærker jeg har fra første gang er blusset ret meget op. De var synlige hele tiden men der kan tydeligt ses forskel efter jeg blev gravid igen. Absolut ikk kønt 

Anmeld

23. januar 2013

mth1987

Jeg har en del og fik dem ret sent tror det var et par uger før termin og de kom alle på en gang. 

Her anden gang er jeg indtil videre kun 12+2 men de strækmærker jeg har fra første gang er blusset ret meget op. De var synlige hele tiden men der kan tydeligt ses forskel efter jeg blev gravid igen. Absolut ikk kønt 

Anmeld

23. januar 2013

mth1987

Anmeld

23. januar 2013

mth1987

Anmeld

23. januar 2013

mth1987

Noget gik galt på min mobil. Beklager mit spam

Anmeld

23. januar 2013

Kamulla

min mave revnede fra navlen og ned af maven, startede med de første 4 streger uge 34+1

Anmeld

23. januar 2013

Kamulla

mth1987 skriver:

Tillykke 

Anmeld

23. januar 2013

Amanda Stage

jeg har ret mange, især på brysterne og på lårerne. Dem på lårerne blev ret utydelige med tiden, men nu hvor jeg er gravid igen og dermed også blevet fed igen, er de blusset op. Jeg krydser fingre for jeg ikke får flere, men der er jo ret lang tid til termin og jeg fik mine ret sent i graviditeten. 

Anmeld

23. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har stemt blankt, da jeg hverken syntes det er få, men heller ik vildt mange.

I min første graviditet fik jeg først strækmæker et par dage efter mit aks i uge 34. De kom fordi de hev så meget i min mave, da de sku ha baby ud. Totalt øv.

Da jeg var gravid anden gang, kom strækmærkerne frem igen, i omkring uge 20. Nu ca 6 mdr efter min fødsel, tænker jeg ik så meget over dm længer. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.