Strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Mutti2B

Nope, ikke et eneste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

MorDk

Jeg har mange!!

Min kom i min anden graviditet da jeg ramte uge 32 eller der omkring!Min mave eksploderede i uge 37  Pyha! Men allerede nu ser det pænere ud igen! Det kan ses men det er ikke slemt! Jeg træner også!

Anmeld

23. januar 2013

Lusi

emmagirl skriver:

Ren nysgerrighed omkring hvordan statestikken er  

- Jeg er kun i 14. uge og har endnu ikke strækmærker.

Fortæl gerne, om hvornår du fik dem og om det var meget eller lidt

Ved min 1. graviditet fik jeg først efter jeg havde født. De er ik tydelige, men der er da en del hvide striber.
Har så ik lige styr på, om jeg fik flere ved 2.

De genere mig ik og de skal bare være der. Jeg har født og de følger ligesom med

Anmeld

23. januar 2013

Fenja09

emmagirl skriver:

Jeg fik ikke et eneste  

/Fenja

Anmeld

23. januar 2013

vitapigen

Fik et par stykker efter fødslen

Anmeld

23. januar 2013

Mettefpigen

emmagirl skriver:

Jeg havde nogle strækmærker fra tidligere som blev tydelige igen.... Men i graviditeten fik jeg nogle få i uge 35-36 ca nedenunder maven så jeg kunne kun se dem når jeg "løftede" maven op og kiggede i spejlet

Anmeld

23. januar 2013

CaWi

Indtil uge 35-36 havde jeg kun fået tre stk, men derefter kom de også bare væltene synes jeg.
De sidder midt på maven og lidt ned. Fik også lidt i siderne.
Her ni mdr efter kan man selvfølgelig godt se dem, men de er blevet ret lyse og genere mig ikke længere. Dem i siden er dog en anden sag. De er stadig let røde, men det bliver jo bedre med tiden

Anmeld

23. januar 2013

tinasmor

emmagirl skriver:

To graviditeter og to fødsler. Jeg tog alm. på vil jeg tro. Sådan ca 15 kilo ved hver graviditet. Jeg har ikke fået et eneste strækmærke. Tænker at det måske er arveligt, min mor har fik heller ikke nogle ved hendes to fødsler.

Anmeld

23. januar 2013

Mother-love

emmagirl skriver:

Jeg begyndte at få strækmærker omkring uge 25. Så vidt jeg husker. Har ingen på maven. Men på sidehåndtagende og så på inder og yder lår jeg. Specielt dem på inderlårene er meget kraftig og dybe. Også har jeg på mine bryster. Dog ikke rigtig nogen man ser nu. Men de andre steder bliver pænere og pænere med tiden. Og hvis jeg så lige tabte mig 10 kg så ville det skam også hjælpe på det. Hehe

Isabella er næsten 20 mdr. Og de har været en del af min krop i laaaang tid. Havde det svært med dem i starten men nu kan jeg slet ikke forestille mig de ikke var der. Det er mit bevis på at jeg har skabt et barn. Og derfor har jeg accepteret dem. Og de er blevet en del af min krop

Anmeld

23. januar 2013

Lise

Jeg fik ingen strækmærker af graviditet. Har gennemført to, og blev virkelig meget tyk af det  Men heldigvis ingen mærker

Jeg ved at man siger at man intet kan stille op, men jeg smurte maven med mandelolie et par gange om dagen gennem begge graviditeter. Jeg turde ikke andet. Om det har noget at gøre med at jeg ikke fik nogen mærker, vides ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.