Er kommet videre angående forvirring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

**Ønskebabyen

RikkeThygesen skriver:

Den tone der er altså ikke okay.. Vi håndtere alle vores frygt, angst og bekymring på vidt forskellige måder..

Nogle lukker sig inde og lukker alle andre udenfor og bearbejder det for sig selv, andre har altså bare brug for at komme ud med det hele..

Måske har TS ikke ret mange hun kan dele erfaringer med, måske har hun ikke mange veninder med børn, og derfor har hun måske ikke rigtig nogen at dele sin bekymring med, som kan sætte sig ind i det!

Og til TS: jeg håber den er der, og at det hele kommer til at gå helt fantastisk!

Sorry, fik bare nok!

Kender Maria fra et andet babyforum, og ja.. Never mind, jeg springer ud af debatten nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

**Ønskebabyen

1990h skriver:

sikke en ubehagelig tone

ts er nu ikke et enestående eksempel på alt det man kan spekulere over i forbindelse med en graviditet/ønsket graviditet..

hvor blev det gode humør lige af..man kan jo gå uden om debatterne

Sorry, fik bare nok!

Kender Maria fra et andet babyforum, og ja.. Never mind, jeg springer ud af debatten nu

Anmeld

25. januar 2013

**Ønskebabyen

*Har lille spirer i maven 4+5*>33 skriver:

ja det er super dejligt at jeg er gravid igen og jeg håber inderligt at det barn er rask det vi venter nu...  Det var en hård process jeg gennemgik i novembers.... Men jeg tog den rigtige beslutning da han havde små leve standarder i sit liv   Men er et nervevrag da jeg er bange for at jeg venter mig endnu et sygt barn...

Selvfølgelig er barnet rask, det bliver du nødt til at tænke. Positivitet fremfor alt, selvom det kan være svært sommetider.

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

*Har lille spirer i maven 4+5*>33 skriver:

Hvordan anmelder man det...  Hvis jeg skulle komme med en ide er det dem som mobbede mig da jeg mistede mit barn sidste år pga af hjertefejl...

håber bestemt ikke du tog mit svar som værende mobning, det var skrevet med et smil - og mente ikke noget ondt med det, men er da ked af hvis du tog det sådan.

Anmeld

25. januar 2013

Moma

RikkeThygesen skriver:

Den tone der er altså ikke okay.. Vi håndtere alle vores frygt, angst og bekymring på vidt forskellige måder..

Nogle lukker sig inde og lukker alle andre udenfor og bearbejder det for sig selv, andre har altså bare brug for at komme ud med det hele..

Måske har TS ikke ret mange hun kan dele erfaringer med, måske har hun ikke mange veninder med børn, og derfor har hun måske ikke rigtig nogen at dele sin bekymring med, som kan sætte sig ind i det!

Og til TS: jeg håber den er der, og at det hele kommer til at gå helt fantastisk!

Anmeld

25. januar 2013

Alberte&Mor <3

Har du fået testet igen? 

Anmeld

25. januar 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
**Ønskebabyen skriver:

Undskyld mig, men ikke opsat? Nåå nej det hedder besat, for det er hvad du er!

Tag nu og slap lidt af, og se tiden an, Maria......

Var det nødvendigt?!?

Anmeld

25. januar 2013

Miss Kat

Hvordan anmelder man det...  Hvis jeg skulle komme med en ide er det dem som mobbede mig da jeg mistede mit barn sidste år pga af hjertefejl...

Hvis jeg ikke tager meget fejl, var det dig, der voldte en masse problemer i et andet babyforum, hvilke du forsøgte at trække med herind på Baby.dk, hvor ingen rigtig gad hoppe med på vognen.

Dette siger jeg ikke for at pege fingre, men fordi jeg synes, din kommentar om at andre mobbede dig pga. dit barns hjertefejl, er temmelig unfair og decideret usand...  (du linkede selv til tråden.) Det der med sten og glashuse, du ved.

Når det så er sagt, ønsker jeg jer alt det bedste med den nye graviditet.  

Anmeld

25. januar 2013

**Ønskebabyen

AnjaM skriver:

Var det nødvendigt?!?

Læs hvad jeg har skrevet bagefter!

Anmeld

25. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

OMG...  Hvad har jeg gjordt jer...   Kan se jeres negativitet på mig igennem jeres skrive måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.