Er kommet videre angående forvirring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

AnthonsMor

**Ønskebabyen skriver:

Undskyld mig, men ikke opsat? Nåå nej det hedder besat, for det er hvad du er!

Tag nu og slap lidt af, og se tiden an, Maria......

Den tone der er altså ikke okay.. Vi håndtere alle vores frygt, angst og bekymring på vidt forskellige måder..

Nogle lukker sig inde og lukker alle andre udenfor og bearbejder det for sig selv, andre har altså bare brug for at komme ud med det hele..

Måske har TS ikke ret mange hun kan dele erfaringer med, måske har hun ikke mange veninder med børn, og derfor har hun måske ikke rigtig nogen at dele sin bekymring med, som kan sætte sig ind i det!

Og til TS: jeg håber den er der, og at det hele kommer til at gå helt fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Gittemor09

*Har lille spirer i maven 4+5*>33 skriver:

Tusind Tak... Jeg håber at graviditeten bliver perfekt i forhold til den anden... Jeg undrer også over de indlæg til mig...

håber jeg bestemt også for dig.....

jeg ved selv hvordan det er at miste, og derfor håber man så meget hver gang...

og anmeld de indlæg... det er bare ikke okay...

Anmeld

24. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Gitte mor..  Hvordan gør man det

Anmeld

24. januar 2013

Christina :-)

Trylker anmeld indlæg

Anmeld

24. januar 2013

Tak for det... 

Anmeld

24. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Hej Allesammen...

Undskyld for alle mine indlæg om mine graviditets teste om de var positive nok..  Jeg er utrolig glad for at jeg er gravid igen efter tabet af vores søn som havde en hjertefejl... Jeg tror ikke det er gået op for mig endnu og det er lidt uvirkeligt at jeg allerede er gravid igen...  Det er så fantasisk og min kæreste græd af lykke da jeg fortalte det for et kvarter siden.. Jeg er jo gravid da testen har fortalt mig det ellers havde jeg jo fået min menstruation Er super glad og jeg skal være mor til september og je håber inderst inde at jeg venter et sundt barn... Hilsen maria

Mine tests så også sådan ud, og min læge ville ikke engang tjekke mig for en graviditet fordi at jeg havde positive tests herhjemme - jeg er stadig gravid med termin i morgen 

Så stort tillykke med din graviditet  Hvor er det dejligt at have noget at glæde sig over efter den ulykkelige situaion du har været igennem  (lad være med at hører på alle de negative kvindfolk, nogle gange skal man bare have lov at glæde sig)

Anmeld

24. januar 2013

Gittemor09

ja, som en anden skriver

tryk anmeld indlæg....

Anmeld

24. januar 2013

ja det er super dejligt at jeg er gravid igen og jeg håber inderligt at det barn er rask det vi venter nu...  Det var en hård process jeg gennemgik i novembers.... Men jeg tog den rigtige beslutning da han havde små leve standarder i sit liv   Men er et nervevrag da jeg er bange for at jeg venter mig endnu et sygt barn...

Anmeld

24. januar 2013

o1Mutte

ja det er super dejligt at jeg er gravid igen og jeg håber inderligt at det barn er rask det vi venter nu...  Det var en hård process jeg gennemgik i novembers.... Men jeg tog den rigtige beslutning da han havde små leve standarder i sit liv   Men er et nervevrag da jeg er bange for at jeg venter mig endnu et sygt barn...

Husk hvad man siger. Lynet slår ikke ned to gange samme sted. Selvfølgelig er der en risiko men den er MEGET lille.

Anmeld

24. januar 2013

Dem fra skejby sagde også at chancen var mindre da jeg var dernede til skanning af babyen i septembers  Men jeg håber at få mit ænske barn denne her gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.