Er kommet videre angående forvirring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

come2

Miss Church skriver:

Mine test var meget utydelige i uge 4, men MEGET tydelige i uge 5. Det er helt vildt så stor en forskel der er på dem. 

De skulle jo også blive tydeligere når hcg stiger 

ahh okay

Det er nok meget forskelligt så, det er jo stadig meget tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Miss Church

come2 skriver:

ahh okay

Det er nok meget forskelligt så, det er jo stadig meget tidligt

Ja, eller hehe jeg kan ikke rigtig finde hoved og hale i de her tråde 

Anmeld

23. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Jeg vil forhøre lægen om blodprøvning snart...   Er det normalt at have hovedpine 24/7 så tidligt i graviditeten

Anmeld

23. januar 2013

Hønsemor

Test stregen behøver ikke nødvendigvis blive tydeligere jo længere hen man kommer, så det er en misforståelse - en streg er en streg..

Jeg har sågar oplevet at stå med en negativ test trods en stor rund og flot mave, dette skyldes at mit hcg niveau var så højt at testen ikke kunne måle det, så en svag streg kan faktisk også betyde meget højt hcg niveau..

fra en mor til to, der kun har oplevet svag teststreg ved begge drenge, selv hos lægen

Anmeld

23. januar 2013

Bliv forvirret over at der ikke skete en udvikling i de tests... Men selvfølgelig er jeg gravid ellers havde testen været negativ eller også havde jeg fået min mens i lørdags

Anmeld

23. januar 2013

L&V

*Har lille spirer i maven 4+3*>33 skriver:

Bliv forvirret over at der ikke skete en udvikling i de tests... Men selvfølgelig er jeg gravid ellers havde testen været negativ eller også havde jeg fået min mens i lørdags

Det at du er så opsat på at være gravid kan jo holde din mens væk og det kan være en bio eller en graviditet der ikke udvikler sig, chancen for du er gravid er der da men de andre muligheder er ligeså store så hvis jeg var dig ville jeg ta den med ro med glæden til der var mere tydelige "beviser"

Anmeld

23. januar 2013

come2

Månsson skriver:

Det at du er så opsat på at være gravid kan jo holde din mens væk og det kan være en bio eller en graviditet der ikke udvikler sig, chancen for du er gravid er der da men de andre muligheder er ligeså store så hvis jeg var dig ville jeg ta den med ro med glæden til der var mere tydelige "beviser"

Enig. Taler af erfaring

Anmeld

23. januar 2013

Jeg fåler mig ikke helt vildt påsat på at min mens udebliver men jeg ser det som et positivt tegn...

Anmeld

23. januar 2013

L&V

*Har lille spirer i maven 4+3*>33 skriver:

Jeg fåler mig ikke helt vildt påsat på at min mens udebliver men jeg ser det som et positivt tegn...

Oki tja med meget fokus på symptomer, fødesteder osv uden en klar positiv test så ville jeg mene man er ret opsat

Anmeld

23. januar 2013

AnthonsMor

Månsson skriver:

Oki tja med meget fokus på symptomer, fødesteder osv uden en klar positiv test så ville jeg mene man er ret opsat

Sandt..

Sådan var jeg også da jeg lige havde smidt mine p-piller, tænkede hele tiden på det, sørgede for vi havde sex MEGET regelmæssigt, så der uanset hvad ville være en god mulighed for at ramme.. Dog gik der altså ½ måneder før der var bingo..

Og 3. gang min mens skulle komme efter p-pillestop var den 10 dage forsinket, og jeg havde kvalme, var træt og i det hele taget utrolig uoplagt.. Test viste nu altså stadig negativ.. Og mens kom væltende ca. 10 dage for sent..

Så ens hjerne kan gøre RIGTIG meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.