Er kommet videre angående forvirring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.304 visninger
52 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hej Allesammen...

Undskyld for alle mine indlæg om mine graviditets teste om de var positive nok..  Jeg er utrolig glad for at jeg er gravid igen efter tabet af vores søn som havde en hjertefejl... Jeg tror ikke det er gået op for mig endnu og det er lidt uvirkeligt at jeg allerede er gravid igen...  Det er så fantasisk og min kæreste græd af lykke da jeg fortalte det for et kvarter siden.. Jeg er jo gravid da testen har fortalt mig det ellers havde jeg jo fået min menstruation Er super glad og jeg skal være mor til september og je håber inderst inde at jeg venter et sundt barn... Hilsen maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

o1Mutte

*Har lille spirer i maven 4+3*>33 skriver:

Hej Allesammen...

Undskyld for alle mine indlæg om mine graviditets teste om de var positive nok..  Jeg er utrolig glad for at jeg er gravid igen efter tabet af vores søn som havde en hjertefejl... Jeg tror ikke det er gået op for mig endnu og det er lidt uvirkeligt at jeg allerede er gravid igen...  Det er så fantasisk og min kæreste græd af lykke da jeg fortalte det for et kvarter siden.. Jeg er jo gravid da testen har fortalt mig det ellers havde jeg jo fået min menstruation Er super glad og jeg skal være mor til september og je håber inderst inde at jeg venter et sundt barn... Hilsen maria

Har du testet flere gange siden den på dit billede? Ikke for at slå skår i glæden, men jeg syntes nemlig ikke jeg kan se to streger

Anmeld

23. januar 2013

Lægen har testet mig og den lignede min test på billedet...  Der er en fin lyserrød streg..  Men på billedet driller det

Anmeld

23. januar 2013

come2

*Har lille spirer i maven 4+3*>33 skriver:

Lægen har testet mig og den lignede min test på billedet...  Der er en fin lyserrød streg..  Men på billedet driller det

er den så slet ikke blevet mere tydelig?  

Det er måske meget normalt?

Anmeld

23. januar 2013

L&V

come2 skriver:

Der burde ske en udvikling i tydelighed i løbet af en uges tid.. Da mine forblev svage havde jeg en sa og det var tydeligt ud fra den manglende udvikling

Anmeld

23. januar 2013

Har ikke testet siden end ved lægen..   Venter et par dage endnu..

Anmeld

23. januar 2013

come2

Månsson skriver:

Der burde ske en udvikling i tydelighed i løbet af en uges tid.. Da mine forblev svage havde jeg en sa og det var tydeligt ud fra den manglende udvikling

Jeg testede kun med den digitale da jeg var gravid. (havde os en SA) derfor jeg ikke ved hvornår en streg bliver tydeligere.

Men ville da mene den skulle blive noget mere tydelig når ts testede positiv den 19

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

come2 skriver:

Mine test var meget utydelige i uge 4, men MEGET tydelige i uge 5. Det er helt vildt så stor en forskel der er på dem. 

De skulle jo også blive tydeligere når hcg stiger 

Anmeld

23. januar 2013

L&V

come2 skriver:

Jeg testede kun med den digitale da jeg var gravid. (havde os en SA) derfor jeg ikke ved hvornår en streg bliver tydeligere.

Men ville da mene den skulle blive noget mere tydelig når ts testede positiv den 19

Ja jeg ville i hvert fald be om en blodprøve hvis det var mig

Anmeld

23. januar 2013

Jeg tester sidst i ugen...  jeg kunne først teste helt positivt i uge 7 isidste graviditet Men jeg tror der gemmer sig en spirer derinde da jeg er dårlig og har ikke set blod på nogen tidspunkt i graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.