Købe flyverdragt til næste år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Mettefpigen

Nej det ville jeg ikk.... Lukas bruger str 80 i tøj, er 16 måneder men bruger str 74 i flyverdragt.... Kan slet ikk passe en str 80......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Benjamins'mor

Sådan noget som alm tøj har vi liggende i mange str op. Men flyverdragt venter jeg med, ville være ærgerlig hvis han så bruger nr. større eller mindre i tøj til vinter. Pt vokser han langsomt, men det kan jo ændre sig.

Anmeld

23. januar 2013

Tullepoder

Har købt til næste vinter. Hue, handsker, flyverdragt og støvler til min store pige, og en flyverdragt str 86 til den lille som er fra september

Anmeld

23. januar 2013

MorDk

Jeg gør det aldrig da ungerne vokser i ryk! så tager ikke chancen!

Anmeld

23. januar 2013

malenemusen

Miss BananaHammock skriver:

Jeg overvejer at købe en flyverdragt på udsalg som Alexander kan bruge næste år. Han bliver 1 år i december, så ville bare købe en 80.

Køber I tøj til næste år? Tør jeg? Min mand er bange for at vi så står med en forkert størrelse fordi han ikke følger kurven. synes I det er en dum ide? Man kan virkelig spare penge nu her.

Jeg tror jeg ville tage en str 86 - jeg har en dreng på 10 måneder og han er i 80 nu, og ku fint ha brugt en 86.
Han er en rigtig lang dreng

Anmeld

23. januar 2013

Victoriasmor88

Altså i forhold til størrelsen kan man jo aldrig vide Nu kender du også dit barn bedst og har derfor nemmere ved at vide om det skal være en 80 eller 86 næste vinter. 

Jeg gjorde det samme som dig sidste vinter og købte en str 86 (en ticket to heaven) min datter var præcis 1 1/2 år da hun skulle bruge den, og så var den bare ALT for stor. Så stor at hun ikke kunne bevæge sig ordentligt i den.. Jeg gik så ned i en fysisk butik og vi prøvede samme model i str 80 og den sad perfekt, også selv om hun alderssvarende skulle ha' været i st 86. Men hun er lille af sin alder og lige præcis dette mærke er store i sin størrelsen, så jeg måtte købe en ny og sælge dem anden  

Anmeld

25. januar 2013

Miss BananaHammock

UPDATE: har købt en molo dragt i str. 80. Så må det briste eller bære. Heldigvis var den så billig at jeg sagtens kan få det samme for den på trendsales hvis jeg lader mærket side i. Så nu må vi se om den kommer til at passe

Anmeld

28. januar 2013

Pige2009

sommerbarn<3 skriver:

Det ville jeg heller ikke nej :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.