Købe flyverdragt til næste år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.973 visninger
37 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Miss BananaHammock

Jeg overvejer at købe en flyverdragt på udsalg som Alexander kan bruge næste år. Han bliver 1 år i december, så ville bare købe en 80.

Køber I tøj til næste år? Tør jeg? Min mand er bange for at vi så står med en forkert størrelse fordi han ikke følger kurven. synes I det er en dum ide? Man kan virkelig spare penge nu her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Camulla

Miss BananaHammock skriver:

Jeg overvejer at købe en flyverdragt på udsalg som Alexander kan bruge næste år. Han bliver 1 år i december, så ville bare købe en 80.

Køber I tøj til næste år? Tør jeg? Min mand er bange for at vi så står med en forkert størrelse fordi han ikke følger kurven. synes I det er en dum ide? Man kan virkelig spare penge nu her.

Jeg har lige købt en til min store dreng idag faktisk, men han er 4, så det er lidt nemmere. Ved squ ikke om jeg turde, men ville nok vælge den i 86. Min lille dreng er lige blevet 1 i tirsdags og hans flyverdragt er en 92 (arvet fra storebror), den er dog lidt stor, men hellere for stor end for lille... Men der er jo selvfølgelig forskel på børn og især i den alder..

Anmeld

22. januar 2013

PernilleogLouis

Har købt både vinterjakken , flyverdragt og vinterstøvler og gør det hvert år

Anmeld

22. januar 2013

lilledittemor

Jeg købte en Ver de Terre til vores datter da hun var 6 uger gammel.
Str. 1 år eller 80
Jeg fik den til halv pris, den passer hende perfekt og vi har været SÅ glade for den.

HVIS han så ikke kan passe den, mon ikke man så kan sælge den til samme tilbudspris man har givet? her på baby evt?

Anmeld

22. januar 2013

Miss BananaHammock

Camulla skriver:

Jeg har lige købt en til min store dreng idag faktisk, men han er 4, så det er lidt nemmere. Ved squ ikke om jeg turde, men ville nok vælge den i 86. Min lille dreng er lige blevet 1 i tirsdags og hans flyverdragt er en 92 (arvet fra storebror), den er dog lidt stor, men hellere for stor end for lille... Men der er jo selvfølgelig forskel på børn og især i den alder..

Det er svært med de størrelser. kan de godt bruge dem selvom de er for store?

Anmeld

22. januar 2013

Miss BananaHammock

PernilleogLouis skriver:

Har købt både vinterjakken , flyverdragt og vinterstøvler og gør det hvert år

Følger du bare normal størrelserne?

Anmeld

22. januar 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Det er svært med de størrelser. kan de godt bruge dem selvom de er for store?

Tror jeg ville vælge 86 hvis jeg var dig. 

Anmeld

22. januar 2013

LinLin

Jeg købte adams først flyverdragt til den følgende vinter, da drengen var 4 mdr 70 % rabat på en reima flyverdragt

Han er fra september og jeg købte en str 80/1år...

Året efter købte jeg denne vinters (50%) og jeg har også købt næste års

Anmeld

22. januar 2013

Mussen2

Ja! Men kun hvis der er nok at spare, i så fald kan den altid sælges igen hvis nu størrelsen ikke skulle passe.

Men når nu han "kun" er 1 år til den tid, bliver det meget begrænset hvor meget man får brug for en flyverdragt, synes jeg. Så du kan sagtensnøjes med en aflagt eller købe brugt hvis det er.

Jeg selv har en arvet en der er lidt for stor til min søn, som snart fylder et år. Han er aldrig ude og lege i sneen i vuggestuen.

Til min store pige har jeg altid købt forud og sparet mange peneg, men enkelte mærker er store i størrelserne så det kan betale sig at undersøge lidt...

Anmeld

22. januar 2013

Miss BananaHammock

Ditte_Marie skriver:

Jeg købte en Ver de Terre til vores datter da hun var 6 uger gammel.
Str. 1 år eller 80
Jeg fik den til halv pris, den passer hende perfekt og vi har været SÅ glade for den.

HVIS han så ikke kan passe den, mon ikke man så kan sælge den til samme tilbudspris man har givet? her på baby evt?

Jo det tænkte jeg nemlig også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.