Købe flyverdragt til næste år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Miss BananaHammock

sommerbarn<3 skriver:

Tror jeg ville vælge 86 hvis jeg var dig. 

Er bare bange for at han kommer til at svømme i den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Miss BananaHammock

DAs mor skriver:

Jeg købte adams først flyverdragt til den følgende vinter, da drengen var 4 mdr 70 % rabat på en reima flyverdragt

Han er fra september og jeg købte en str 80/1år...

Året efter købte jeg denne vinters (50%) og jeg har også købt næste års

Så han brugte en str 80 selvom han var over et år?

Anmeld

22. januar 2013

Miss BananaHammock

Mussen2 skriver:

Ja! Men kun hvis der er nok at spare, i så fald kan den altid sælges igen hvis nu størrelsen ikke skulle passe.

Men når nu han "kun" er 1 år til den tid, bliver det meget begrænset hvor meget man får brug for en flyverdragt, synes jeg. Så du kan sagtensnøjes med en aflagt eller købe brugt hvis det er.

Jeg selv har en arvet en der er lidt for stor til min søn, som snart fylder et år. Han er aldrig ude og lege i sneen i vuggestuen.

Til min store pige har jeg altid købt forud og sparet mange peneg, men enkelte mærker er store i størrelserne så det kan betale sig at undersøge lidt...

Har fundet en molo til halvpris - så tænkte det var et godt køb. Men den er kun i str 80.

Anmeld

22. januar 2013

lilledittemor

Miss BananaHammock skriver:

Jo det tænkte jeg nemlig også.

Så prøv

Anmeld

22. januar 2013

LinLin

Så han brugte en str 80 selvom han var over et år?

Ja han er lidt under normal men ikke meget jeg ville nok have købt en str 86, hvis de havde haft den på udsalg dengang, men str 80 passede perfekt

Anmeld

22. januar 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Er bare bange for at han kommer til at svømme i den

Kan jeg godt forstå du er. Var jeg også så endte op med en der var for lille. Min søn er halvandet og købte en i 86. Men den skulle have været 92. i butikkerne siger de faktisk også at flyverdragten skal være et nr større end de bruger så de kan passe den hele vinteren. 

Anmeld

22. januar 2013

CaWi

Det er jo smag og behag om man tør købe. Har selv overvejet det, men tør simpelthen ik.

De kan sagtens bruge dem selvom de er lidt for store (i hvert fald når de ikke kan gå) ved ik hvor besværet de vil være hvis de kan gå.

Min søn på 9 mdr bruger str 80 i flyverdragt.
Så synes det er svært med de str. Kan jo ik vide om han tager et ordentlig vækst spring inden vinter i år.

Anmeld

22. januar 2013

Miss BananaHammock

Ditte_Marie skriver:

Så prøv

Anmeld

22. januar 2013

Miss BananaHammock

DAs mor skriver:

Ja han er lidt under normal men ikke meget jeg ville nok have købt en str 86, hvis de havde haft den på udsalg dengang, men str 80 passede perfekt

Oki.

Anmeld

22. januar 2013

Miss BananaHammock

sommerbarn<3 skriver:

Kan jeg godt forstå du er. Var jeg også så endte op med en der var for lille. Min søn er halvandet og købte en i 86. Men den skulle have været 92. i butikkerne siger de faktisk også at flyverdragten skal være et nr større end de bruger så de kan passe den hele vinteren. 

Giver god mening. For han er knap 6 uger og bruger 62 i alt med fødder allerede så han er ikke en lille fyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.