Købe flyverdragt til næste år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Miss BananaHammock

CAWI skriver:

Det er jo smag og behag om man tør købe. Har selv overvejet det, men tør simpelthen ik.

De kan sagtens bruge dem selvom de er lidt for store (i hvert fald når de ikke kan gå) ved ik hvor besværet de vil være hvis de kan gå.

Min søn på 9 mdr bruger str 80 i flyverdragt.
Så synes det er svært med de str. Kan jo ik vide om han tager et ordentlig vækst spring inden vinter i år.

Ja - ved nemlig heller ikke om jeg tør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

PernilleogLouis

Miss BananaHammock skriver:

Følger du bare normal størrelserne?

Ja det gør jeg. Et nr større i overtøj og to nr større i sko

Anmeld

22. januar 2013

modesty

Jeg overvejer at købe en flyverdragt på udsalg som Alexander kan bruge næste år. Han bliver 1 år i december, så ville bare købe en 80.

Køber I tøj til næste år? Tør jeg? Min mand er bange for at vi så står med en forkert størrelse fordi han ikke følger kurven. synes I det er en dum ide? Man kan virkelig spare penge nu her.

Jeg ville ikke turde. I min mødregruppe bruger børnene alt mellem 80 og 92 nu (de er 15 mdr.). Til næste år er det noget andet, for så bruger de jo den samme størrelse i cirka et år, men ikke det første år.

Anmeld

22. januar 2013

LinLin

Giver god mening. For han er knap 6 uger og bruger 62 i alt med fødder allerede så han er ikke en lille fyr

Man kan (desværre) ikke regne med hvor stor han er nu... Min yngste søn vejede det samme ved 8 uger, som min første vejede da han var 4 mdr - og alligevel var de næsten lige store ved 1 års undersøgelsen

Men tag chancen og køb en den kan altid sælges, hvis du skulle have købt forkert str

Anmeld

22. januar 2013

Pige2009

Jeg overvejer at købe en flyverdragt på udsalg som Alexander kan bruge næste år. Han bliver 1 år i december, så ville bare købe en 80.

Køber I tøj til næste år? Tør jeg? Min mand er bange for at vi så står med en forkert størrelse fordi han ikke følger kurven. synes I det er en dum ide? Man kan virkelig spare penge nu her.

Jeg købte flyverdragt og vinterjakke både sidste år og forrige år til den kommende vinter og har begge gange købt to numre større end, hvad hun bruger nu. Begge år har det passet fint, så jeg har gjort det samme i år

Anmeld

22. januar 2013

Pige2009

sommerbarn<3 skriver:

Tror jeg ville vælge 86 hvis jeg var dig. 

Enig Sko ville jeg dog aldrig købe, da jeg vil være sikker på, de sidder helt perfekt

Anmeld

23. januar 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Baagøe skriver:

Enig Sko ville jeg dog aldrig købe, da jeg vil være sikker på, de sidder helt perfekt

Det ville jeg heller ikke nej :-)

Anmeld

23. januar 2013

Doffie

Jeg købte en til min datter sidste år i str 92, havde hende med ude og den var faktisk for stor til hende. Men der gik max en måned så ku hun ik passe den, total surt. Nu har hun en i str 104, den er en anelse for stor, men meget bedre.

Hun bliver 2 til midt marts-

Anmeld

23. januar 2013

Koen.

Nej, det tør jeg ikke, køber tidligst vintertøj i august for mine unger vokser som vinden blæser

Btw tror du 80 er stort nok? Her er liam 8 mdr og han bruger 80 nu

Anmeld

23. januar 2013

TrineMine86

Der er meget forskel på str i de forskellige mærker, min søn er fra start okt 2011 og han er en str dreng der bruger str 92 han har en reima flyvedragt i str 80 og den passer  Jeg ville helt klart købe str 80.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.