Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TUSIND TAK! Ja, den er virkelig kommet frem nu - men ikke nok til, at censor da ikke spurgte mig, om jeg havde fået et job, og blev meget forundret da jeg måtte svare, at der kun var én måned til barsel.. Tak, jeg er optimistisk og håber på det bedste - men hellere komme en gang for meget!
TUSIND TAK!
Ja, den er virkelig kommet frem nu - men ikke nok til, at censor da ikke spurgte mig, om jeg havde fået et job, og blev meget forundret da jeg måtte svare, at der kun var én måned til barsel..
Tak, jeg er optimistisk og håber på det bedste - men hellere komme en gang for meget!
Haha. Undskyld jeg lige blander mig i dit svar, men måtte lige kommentere det, da det jo er den dér med de små maver igen. Hvor komisk.
Hvor er din mave fin!
for et positivt svar hos lægen.
Og stort tillykke med den nye titel!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Church skriver: Nemlig mine skal hvert fald bare blive så store som mulig. Men meget taber man sig jo også lige efter fødslen. Og så hjælper amningen også på det Og så er det jo forår og somme, så vi skal rigtig ud og trille barnevogn! Jeg kommer til Randers en dag og så går vi byen tynd
Nemlig mine skal hvert fald bare blive så store som mulig.
Men meget taber man sig jo også lige efter fødslen. Og så hjælper amningen også på det Og så er det jo forår og somme, så vi skal rigtig ud og trille barnevogn! Jeg kommer til Randers en dag og så går vi byen tynd
Ja, og blive til mindst 37+!
Ja, vi skal da ud og vise guldet frem - ej, det kunne da være SÅ hyggeligt, hvis du kom til Randers!
MIWULA skriver: Stort tillykke og sikke en flot mave..
Stort tillykke og sikke en flot mave..
Tusind tak!
emmagirl skriver: Stort tillykke!!! Og sikke en flot, og stor mave!!!
Stort tillykke!!!
Og sikke en flot, og stor mave!!!
Dejligt med én, der synes den er stor, får ellers altid afvide, at den er lille!
Zette skriver: Den sidder rigtig flot på dig
Den sidder rigtig flot på dig
Tusind tak, hvor er du sød (:
FrkZier skriver: igen tillykke du så seeeeeej!!! - og den er da begyndt at fylde god til!
igen tillykke du så seeeeeej!!!
- og den er da begyndt at fylde god til!
TAAAAK søde!
Ja, den er også begyndt at udfordre mig, når jeg skal bestige bygens bjerge..
PT skriver: Stort tillykke med den nye titel Og sikke en fin mave
Stort tillykke med den nye titel
Og sikke en fin mave
Tusind tak - er også VILDT glad og lettet! Det var sidste bump på vejen før guldfiskens ankomst!
BabyWish2012 <3 skriver: Weee tillykke med titlen søde og NØJ din mave er blevet stor og fin
Weee tillykke med titlen søde og NØJ din mave er blevet stor og fin
Tusind tak! Ja, den er vokset godt til - hvis den fortsætter i med den fart den har haft de sidste 10 uger, så kan jeg da nå at blive kæmpe!
M (: skriver: Tusind tak! Dejligt med én, der synes den er stor, får ellers altid afvide, at den er lille!
Hehe, jeg har så ikke lige sammenlignet dig med de andre i uge 31 - men jeg synes din mave er stor og flot rund!
Ayasmor skriver: Du var hammer sej idag, tillykke Frk. knocked up nurse Og hvor er det fantastisk, at der ikke er længere tid før fisken melder sin ankomst. Og så SMILER du på billedet, tror faktisk det er det første du gør det på
Du var hammer sej idag, tillykke Frk. knocked up nurse Og hvor er det fantastisk, at der ikke er længere tid før fisken melder sin ankomst. Og så SMILER du på billedet, tror faktisk det er det første du gør det på
Tusind tak søde Sara - og du var da også selv alt for sej! DET ER SÅ VILDT!!!
Nej, det var sidste bump på vejen - så surrealistisk, at det er næste mål!
Haha, ja, jeg tog dine ord til mig - folk skulle jo nødigt tro, at jeg er en sur mokke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128