Tidlig Skanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Christina :-)

FrkZier skriver:

det lyder da til der er sket ting og sager

- men hvad er det omtalte BG?

En anden baby side:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

FrkZier

Snartmortilto:-") skriver:

En anden baby side:-)

ah, ja det kunne jeg vel næsten have gættet mig til, hvis jeg lige havde gidet tænke mig om

Anmeld

24. januar 2013

1990h

FrkZier skriver:

ah, ja det kunne jeg vel næsten have gættet mig til, hvis jeg lige havde gidet tænke mig om

tror det babygalleri

Anmeld

24. januar 2013

FrkZier

1990h skriver:

tror det babygalleri

Anmeld

24. januar 2013

FrkZier skriver:

Hvor hende ts ikk er så velkommen mere;-)

Anmeld

24. januar 2013

1990h

Bertemor skriver:

Nu ka jeg ikke holde min kæft længere, maria!!

Du glemmer vidst at fortælle om alle de løgne du har fortalt og alle dem du har svinet til på det groveste!!  Inklusiv mig! Alle dem du har narret! Trusler om tæsk, anmeldelser til kommunen osv..

Jeg håber at brugerne her på baby gennemskuer Dig!!!

Der er en grund til at du er blevet SMIDT ud af administratorerne op til flere gange derindefra!! 

det var godt nok ikke særligt pænt skrevet..

hvad end ts har gjort eller ej på andre baby sites er vel ikke noget man har nøde at trække herind hvis nu ts ønsker at starte på en ny og få svar på forskellige ting omkring hendes gravditet..svar på spørgsmål hun måske ikke kan få på min mave og babygalleri fordi i har nogle problemer med hinanden derinde..

kan ikke se hvorfor sådan noget fis skal herind og fylde i ts' indlæg..

måske hun dummer sig herinde en dag også..men derfor behøver man vel ikke fører en dårlig stemning videre herind...

Anmeld

24. januar 2013

FrkZier

Hvor hende ts ikk er så velkommen mere;-)

nej det ku jeg da ihvertfald godt lidt fornemme..

Anmeld

24. januar 2013

1990h

FrkZier skriver:

hihi

Anmeld

24. januar 2013

1990h skriver:

det var godt nok ikke særligt pænt skrevet..

hvad end ts har gjort eller ej på andre baby sites er vel ikke noget man har nøde at trække herind hvis nu ts ønsker at starte på en ny og få svar på forskellige ting omkring hendes gravditet..svar på spørgsmål hun måske ikke kan få på min mave og babygalleri fordi i har nogle problemer med hinanden derinde..

kan ikke se hvorfor sådan noget fis skal herind og fylde i ts' indlæg..

måske hun dummer sig herinde en dag også..men derfor behøver man vel ikke fører en dårlig stemning videre herind...

Ved ikk om du selv er der inde men føj som de er der inde gir dig rat lad det blive der inde :-)

Anmeld

24. januar 2013

1990h

Ved ikk om du selv er der inde men føj som de er der inde gir dig rat lad det blive der inde :-)

jeg er ikke selv derinde..jeg er kun her.

men fordi folk har problemer på diverse andre sites..syntes jeg ikke man kan tillade sig at tage det med herind og skrive en ts's tråd omkring hendes graviditet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.