Tidlig Skanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Alberte&Mor <3

Helt okay, det var ikk for at skabe problemer:/ hvornår ska du til lægen/scanning? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Skrev du til mig over min mave

Anmeld

22. januar 2013

Fruskruk200 skriver:

Helt okay, det var ikk for at skabe problemer:/ hvornår ska du til lægen/scanning? 

Vi kan skrive privat

Anmeld

22. januar 2013

Alberte&Mor <3

Øh det kan jeg ikk lige huske om jeg har gjort. 

Anmeld

22. januar 2013

Fik besked fra en der hed skruk200

Anmeld

23. januar 2013

Morgensol

*Har lille spirer i maven 4+3*>33 skriver:

jeg har ikke lyst til at fortælle noget om mig selv og min graviditet da det sendes direkte til bg  De har dolket mig i ryggen derinde og svinet mig til derfor holder jeg lav profil

Nu ka jeg ikke holde min kæft længere, maria!!

Du glemmer vidst at fortælle om alle de løgne du har fortalt og alle dem du har svinet til på det groveste!!  Inklusiv mig! Alle dem du har narret! Trusler om tæsk, anmeldelser til kommunen osv..

Jeg håber at brugerne her på baby gennemskuer Dig!!!

Der er en grund til at du er blevet SMIDT ud af administratorerne op til flere gange derindefra!! 

Anmeld

23. januar 2013

Bertemor skriver:

Nu ka jeg ikke holde min kæft længere, maria!!

Du glemmer vidst at fortælle om alle de løgne du har fortalt og alle dem du har svinet til på det groveste!!  Inklusiv mig! Alle dem du har narret! Trusler om tæsk, anmeldelser til kommunen osv..

Jeg håber at brugerne her på baby gennemskuer Dig!!!

Der er en grund til at du er blevet SMIDT ud af administratorerne op til flere gange derindefra!! 

Gider du godt smutte tilbage til BG og hop ud af mir indlæg...  orker dig ikke.. Så forsvind meget gerne...

Anmeld

23. januar 2013

Morgensol

Jeg er her om du ka li det eller ej.. 

Anmeld

23. januar 2013

Fint...

Bare ikke kommentere mine indlæg..  TAK   For jeg gider dig ikk

Anmeld

23. januar 2013

pcoramt

*Har lille spirer i maven 4+3*>33 skriver:

Hej Allesammen...

jeg ønsker at blive skannet rimeligt tidligt pga at jeg ventede mig et barn sidste år som var meget syg af hjertefejl...  Men hvornår kan jeg engentlig blive skannet..  jeg er 4+3 henne idag...  Jeg har ikke testet med graviditets teste siden i lørdags da jeg ikke tører..   Har ikke tegn på menstruation og den er ikke kommet siden 22 December 2012... Hilsen maria

Det er faktisk meget forskelligt.. Men faktisk allerede 5+ kan man være heldig at ane hjerteblik.. Iforhold til hjertefejl mener jeg først det er til md scanningen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.