Tidlig Skanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.103 visninger
60 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hej Allesammen...

jeg ønsker at blive skannet rimeligt tidligt pga at jeg ventede mig et barn sidste år som var meget syg af hjertefejl...  Men hvornår kan jeg engentlig blive skannet..  jeg er 4+3 henne idag...  Jeg har ikke testet med graviditets teste siden i lørdags da jeg ikke tører..   Har ikke tegn på menstruation og den er ikke kommet siden 22 December 2012... Hilsen maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

**Ønskebabyen

*Har lille spirer i maven 4+2 *>33 skriver:

Hej Allesammen...

jeg ønsker at blive skannet rimeligt tidligt pga at jeg ventede mig et barn sidste år som var meget syg af hjertefejl...  Men hvornår kan jeg engentlig blive skannet..  jeg er 4+3 henne idag...  Jeg har ikke testet med graviditets teste siden i lørdags da jeg ikke tører..   Har ikke tegn på menstruation og den er ikke kommet siden 22 December 2012... Hilsen maria

Det hænger jo ikke sammen det du skriver - i en tråd fra i går aftes, skriver du at du lige havde taget en test!

Anmeld

22. januar 2013

Jeg tog en test som jeg ikke kunne regne med da der var fejl på testen.. !! Derfor nævnte jeg ikke noget...

Anmeld

22. januar 2013

lycly

Tror vist at man tidligst kan blive scannet omkring uge 8, for det er først der man kan se hjerteblink. Så vidt jeg ved

Anmeld

22. januar 2013

Okey...   Begynder hjertet ikke at slå ved 7 uge

Anmeld

22. januar 2013

LMX

*Har lille spirer i maven 4+2 *>33 skriver:

Hej Allesammen...

Du skal være i uge 15-16 for at de skal ha en chance for at se eventuelle hjertefejl. Og så igen ved MD scanning i uge 20-21 ca.

Vi er selv blevet scannet for hjertefejl.

Og så er der jo stadig ingen garantier for at de kan se ALT da hjertet er meget småt i fosterstadiet. Men store fatale fejl vil de kunne opdage.

Anmeld

22. januar 2013

FrkDitte

jeg blev scannet da jeg var ca. 6+1 og der var hjerteblink 

Man kunne lige ane det.. 

D.

Anmeld

22. januar 2013

Sidste graviditet der kunne de se at hjertet ikke slå hurtigt nok...  Hjertefrekvensen var på 60.. Men jeg regner med at vente utålmodigt til uge 8... Men jeg håber inderligt at der ikke er noget denne gang..  Da vi var på skejby sygehus for at de kunne se hvad der var galt...  Der fortalte de at næste graviditet var chancerne meget små for at få et syg barn igen...

Anmeld

22. januar 2013

Christina :-)

Høre slet ikk sammen føst siger du at du selv tog en igår og at lægenn ogdå gjorde

Anmeld

22. januar 2013

Lægen tog en graviditets test.. Korrekt ja

jeg tog en selv som ikke viste noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.