pyyh en reaktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Han vil overhovedet ikk tilbage til mig, for jeg er jo bare SÅ dårligt et menneske at være sammen med, han er ovenud lykkelige for at slippe af med mig, (det er hans ord)

Han vil have en pige der gør som han siger..

det er faktisk ikke altid han gider og svare mig, om vores søn har det godt når han er på samvær..

Hold da op for en lille egotripper han er hva?

Sikke dog et fjols... Jeg tror slet ikke jeg gad at bruge min tid på at snakke med ham.. Andet end hvis det havde bare lidt med vores barn at gøre... Ej en klovn.. Men på det område er jeg ganske enkelt for meget bitch til at han fik lov til at snakke sådan til mig...

Bitch dig lidt op og sig at du ikke gider høre på hans fis!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Det er jo et kompliment til dig at han ved jeres søn har det godt.

Men ja det er træls når du har følelser i klemme

Mon ikke det bliver bedre med tiden, jeg

jow det gør det helt sikkert- er allerede kommet rigtig langt hvad følelser ang , da han har ændret sig så meget at de er kvalt..

men tænker på vores dreng - er bange for at han aldrig får ret meget tid med hans far - og får en barndom som min, hvor der var et stort tomrum og min egen far bare tog hans bonus børn til sig istedet

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Nemlig, og du skal bare lade ham gøre det.... Folk skal nok finde ud af ham på et tidspunkt.... Du skal bare ikk gå ned på hans niveau...

nej, det har jeg os sagt til mig selv, så hellere skælde ud og bande overfor en veninde hvor DÅSK han er..
han er så god til at manipulere med folk

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hold da op for en lille egotripper han er hva?

Sikke dog et fjols... Jeg tror slet ikke jeg gad at bruge min tid på at snakke med ham.. Andet end hvis det havde bare lidt med vores barn at gøre... Ej en klovn.. Men på det område er jeg ganske enkelt for meget bitch til at han fik lov til at snakke sådan til mig...

Bitch dig lidt op og sig at du ikke gider høre på hans fis!

han er så stor en EGO - kender ikke en der er værre end ham .. og så elsker han at træde på en.. som han os sagde da vi lavet samvær, når man bliver hans eks kæreste, har han ikke en skid til oversfor dem, og de kan bare rende ham..

jeg ringet til ham den anden dag, for at høre om han skulle have vores søn i vinterferien, sikke en kold skid at snakke med !! - er man tavelig, hvis man næste gang lader ham komme til mig ? - eller viser jeg at jeg er den voksne her og spørg ham?

jeg bicher mig mere og mere op overfor ham, jo flere dage der går ..

Anmeld

23. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

det er nok deres måde at komme videre på, isted for at tage sig sammen ..

Ja han prøver. Men ved at gå i seng med 100 forskellige piger er det som regel fordi de ikke kan komme videre selvom det er dem som har gjort det forbi og det med han praler med det over for dig er for at gøre dig jaloux og ked

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Ja han prøver. Men ved at gå i seng med 100 forskellige piger er det som regel fordi de ikke kan komme videre selvom det er dem som har gjort det forbi og det med han praler med det over for dig er for at gøre dig jaloux og ked

var det så ikke bare bedre man blev lidt voksen og fik snakket tingene igennem og så på det ..

det her er jo noget han skal leve med resten af livet - men det kanjo os være han gern VIL videre men det kan han kun ved at hygge rundt og få bekræftelse af andre..

Anmeld

23. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

var det så ikke bare bedre man blev lidt voksen og fik snakket tingene igennem og så på det ..

det her er jo noget han skal leve med resten af livet - men det kanjo os være han gern VIL videre men det kan han kun ved at hygge rundt og få bekræftelse af andre..

Nogen fyrer kan bare ikke blive voksende.
Men jeg ved bare at han siger det til dig er det for at gøre dig ked af det og jaloux

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Nogen fyrer kan bare ikke blive voksende.
Men jeg ved bare at han siger det til dig er det for at gøre dig ked af det og jaloux

ja, det er KUN derfor .. dengang jeg kæmpede for ham, sagde han til mig når jeg spurgte at det var hans egen sag om han havde været sammen med nogen. - men at det havde han ikke ..

så lod jeg ham helt være, og så sku vi så lave det samvær så kom det frem .. TSK ..

Anmeld

23. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

ja, det er KUN derfor .. dengang jeg kæmpede for ham, sagde han til mig når jeg spurgte at det var hans egen sag om han havde været sammen med nogen. - men at det havde han ikke ..

så lod jeg ham helt være, og så sku vi så lave det samvær så kom det frem .. TSK ..

han er bare barnlig og du fortjener meget bedre end det.
han lyder ikke særlig voksen i sit hoved. hvis det er skal du være mere end velkommen til at skrive privat.

Anmeld

23. januar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

JA er os ret sikker på at han vil gøre mig jaloux !! - men forstår ikke at han aldrig spørg indtil hans søn, når han er ved mig ? ..

han kunne nok ikke klare at jeg ikke skrev mere, og så håbede han nok på at hvis jeg fik den "såkaldte nyhed" at jeg så vil kime ham ned, men NEJ det gjorde jeg ikke !

på søndag har han ikke set ham i 14dage - det gør ondt i mit hjerte, da jeg har en søn der spørg til sin far

Sejt at du ikke har givet nogen som helst reaktion på hans tåbeligheder!

Men hvor er det synd for jeres søn! Utroligt at han ikke kan se det! Hvis han ikke overholder samvær, bør du næsten gå til statsamtet, så l kan få klarhed over hvad du kan forvente af ham! Hvis han ikke rigtig gider, så er det jo synd for din søn, at han skal gå med sådan et sagn! Så er det næsten bedre, at han slet ikke kommer... Det er i hvert fald min tanke, selvom det aldrig er den bedste løsning, at et barn ikke ser sin far! Men her har farmand jo et eller andet sted valgt det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.