pyyh en reaktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Enig!

Han er da kun ude på at gøre TS ked af det og jaloux!

Han burde da virkelig tænke sig om, hvis han står og fortæller at han hellere vil have sex med tilfældige piger, frem for at have samvær!

Sådan en idiot!

Slå ham ud af hovedet, og tænk på hvor stor en idiot han er TS! Jeg ved det er svært, men jeg håber for dig, at hans opførsel kan gøre, at du kan lægge ham bag dig, for han har tydeligvis ikke fortjent dig!

Stort

JA er os ret sikker på at han vil gøre mig jaloux !! - men forstår ikke at han aldrig spørg indtil hans søn, når han er ved mig ? ..

han kunne nok ikke klare at jeg ikke skrev mere, og så håbede han nok på at hvis jeg fik den "såkaldte nyhed" at jeg så vil kime ham ned, men NEJ det gjorde jeg ikke !

på søndag har han ikke set ham i 14dage - det gør ondt i mit hjerte, da jeg har en søn der spørg til sin far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

HVORFOR gøre mig jaloux når det var HAM der gik fra mig, og ikke vil have noget som helst at gøre med mig, og han siger gentagende gange, er ovenud lykkelig for at være sluppen af med dig, det var det mest lortede forhold osv osv ..

Fordi han er latterlig og er der mange fyrer der gøre

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Selvom det er svært skal du bare grine af det!!
Det er da så tydeligt som noget kan være, at han bare skal pleje sit ego

Jeg tror ikke han har fået noget som helst sex - han vil bare vise dig, "ha jeg kan sagtens klare mig uden dig"!

Men er stor til dig.

ja nemlig - Ego har han så meget af - og han skulle nok bare fortælle mig, "se, jeg kan stadig score - hvor er det dejligt at komme ud og ikke være fanget af dig agtig"..

ovenikøbet sku der lige navne på pigerne, og at det forgik hjemme hos hende og hende.. BLAA ..

stod bare og spillede med på det hele,og grinet for at vise det ikke rørte mig.. (hvilket det selvfølgelig gjorde, men det sku han ikke have den fornøjelse at se)

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Hvor er han dum

Det er da ufatteligt han ville have barn med dig, hvis han ikke ser noget positivt i dig.

Var det planlagt eller?

HUSK det er ham der er idioten og ikke dig. Du prøver i det mindste at samarbejde og tænke på jeres barn.

ja det var planlagt !
Han sviner ALTID hans eks'er til på det groveste, hvis forholdet ikke holder, for på den måde har han nemmere ved at komme videre..
det er jo os KUN MIG der havde fejl, han havde ikke nogen ..

ja, jeg gør nemlig så, men må sige jeg er så småt ved at opgive, sagde til ham da vi lavet samvær, at han har mit nr hvis han vil høre hvordan det går med hans søn, hvor til han svare det var ikke nødvendigt, han vidste han havde det godt.

Anmeld

23. januar 2013

Muhmi

mig og eks'en gik jo fra hinanden for 2½ månede siden, vi skulle så i fredags lave samvær med vores barn, da han ikke overholdte det hele.. det gik så meget fredeligt og jeg får sagt på en pæn måde at jeg ikke synes han interesser sig i vores barn, selvom jeg tit fortæller ham, at vores barn kalder på ham, det er og halv anden uge siden han har set vores barn, spurgt til det og snakket med vores barn, barnet er 21mdr..
hvordan kan man være sådan over for sit barn ? - hans familie spørg heller ikke til barnet..

men han kunne stå med det største smil på læben og fortælle mig at han har haft SEX med to piger allerede, og han skulle bare have noget fisse og det var bare så godt og bla bla bla.. ..

hvorfor stå og sige det pis, jeg holdte selvføgelig masken og var hel cool med det, indtil vi siger farvel og jeg får lukket døren bag mig, så bryder jeg sammen..

Sig til ham at sådan noget gider du altså ikke lægge øre til, det eneste der interesserer dig i forhold til ham er hvad han har lavet med jeres fælles barn og evt. om der er noget du skal vide i forhold til jeres barn, det andet kan han sådan set lukke røven med...

Kæft nogle mænd altså... Virkelig dårlig stil! 

Som om det får dig til at tage ham tilbage? Klovn altså!

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Ignorere det, velvidende at du er rigtig på den og han er forkert på den..... Glem hvad andre tænker, for hvis folk ikk kan komme til dig og spørge hvad der sker og f.eks. Snakker bag din ryg istedet for så er de ikk værd at bruge din tid på.....

det nemlig sådan det hænger sammen - de ved ikke at han ikke har "tid" til at se hans søn - nu prøver han at fremstå som offeret og søge den opmærksomhed han får ved det .

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Fordi han er latterlig og er der mange fyrer der gøre

det er nok deres måde at komme videre på, isted for at tage sig sammen ..

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Sig til ham at sådan noget gider du altså ikke lægge øre til, det eneste der interesserer dig i forhold til ham er hvad han har lavet med jeres fælles barn og evt. om der er noget du skal vide i forhold til jeres barn, det andet kan han sådan set lukke røven med...

Kæft nogle mænd altså... Virkelig dårlig stil! 

Som om det får dig til at tage ham tilbage? Klovn altså!

Han vil overhovedet ikk tilbage til mig, for jeg er jo bare SÅ dårligt et menneske at være sammen med, han er ovenud lykkelige for at slippe af med mig, (det er hans ord)

Han vil have en pige der gør som han siger..

det er faktisk ikke altid han gider og svare mig, om vores søn har det godt når han er på samvær..

Anmeld

23. januar 2013

come2

Anonym skriver:

ja det var planlagt !
Han sviner ALTID hans eks'er til på det groveste, hvis forholdet ikke holder, for på den måde har han nemmere ved at komme videre..
det er jo os KUN MIG der havde fejl, han havde ikke nogen ..

ja, jeg gør nemlig så, men må sige jeg er så småt ved at opgive, sagde til ham da vi lavet samvær, at han har mit nr hvis han vil høre hvordan det går med hans søn, hvor til han svare det var ikke nødvendigt, han vidste han havde det godt.

Det er jo et kompliment til dig at han ved jeres søn har det godt.

Men ja det er træls når du har følelser i klemme

Mon ikke det bliver bedre med tiden, jeg

Anmeld

23. januar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

det nemlig sådan det hænger sammen - de ved ikke at han ikke har "tid" til at se hans søn - nu prøver han at fremstå som offeret og søge den opmærksomhed han får ved det .

Nemlig, og du skal bare lade ham gøre det.... Folk skal nok finde ud af ham på et tidspunkt.... Du skal bare ikk gå ned på hans niveau...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.