pyyh en reaktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

tarkoflen

MorDk skriver:

Han lyder som en KÆMPE N*R!

Han har med garanti ikke fået en skid F*SSE. ID*OT!

Hvis han dropper samvær for at mødes med piger så sys jeg du skal søge fuld forældremyndighed! Det havde JEG gjort!

Enig!

Han er da kun ude på at gøre TS ked af det og jaloux!

Han burde da virkelig tænke sig om, hvis han står og fortæller at han hellere vil have sex med tilfældige piger, frem for at have samvær!

Sådan en idiot!

Slå ham ud af hovedet, og tænk på hvor stor en idiot han er TS! Jeg ved det er svært, men jeg håber for dig, at hans opførsel kan gøre, at du kan lægge ham bag dig, for han har tydeligvis ikke fortjent dig!

Stort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

mig og eks'en gik jo fra hinanden for 2½ månede siden, vi skulle så i fredags lave samvær med vores barn, da han ikke overholdte det hele.. det gik så meget fredeligt og jeg får sagt på en pæn måde at jeg ikke synes han interesser sig i vores barn, selvom jeg tit fortæller ham, at vores barn kalder på ham, det er og halv anden uge siden han har set vores barn, spurgt til det og snakket med vores barn, barnet er 21mdr..
hvordan kan man være sådan over for sit barn ? - hans familie spørg heller ikke til barnet..

men han kunne stå med det største smil på læben og fortælle mig at han har haft SEX med to piger allerede, og han skulle bare have noget fisse og det var bare så godt og bla bla bla.. ..

hvorfor stå og sige det pis, jeg holdte selvføgelig masken og var hel cool med det, indtil vi siger farvel og jeg får lukket døren bag mig, så bryder jeg sammen..

Selvom det er svært skal du bare grine af det!!
Det er da så tydeligt som noget kan være, at han bare skal pleje sit ego

Jeg tror ikke han har fået noget som helst sex - han vil bare vise dig, "ha jeg kan sagtens klare mig uden dig"!

Men er stor til dig.

Anmeld

23. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

mig og eks'en gik jo fra hinanden for 2½ månede siden, vi skulle så i fredags lave samvær med vores barn, da han ikke overholdte det hele.. det gik så meget fredeligt og jeg får sagt på en pæn måde at jeg ikke synes han interesser sig i vores barn, selvom jeg tit fortæller ham, at vores barn kalder på ham, det er og halv anden uge siden han har set vores barn, spurgt til det og snakket med vores barn, barnet er 21mdr..
hvordan kan man være sådan over for sit barn ? - hans familie spørg heller ikke til barnet..

men han kunne stå med det største smil på læben og fortælle mig at han har haft SEX med to piger allerede, og han skulle bare have noget fisse og det var bare så godt og bla bla bla.. ..

hvorfor stå og sige det pis, jeg holdte selvføgelig masken og var hel cool med det, indtil vi siger farvel og jeg får lukket døren bag mig, så bryder jeg sammen..

han siger det kun for at gøre dig jaolux og for at ramme dig! - det er ikke engang sikkert han reelt har været sammen med nogen andre!

han er bare dum er han

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Det med han havde fået fisse og ih og åh er kun for at gøre dig jaloux. Men hold da op han burde tage ansvar og tage sig sammen.

HVORFOR gøre mig jaloux når det var HAM der gik fra mig, og ikke vil have noget som helst at gøre med mig, og han siger gentagende gange, er ovenud lykkelig for at være sluppen af med dig, det var det mest lortede forhold osv osv ..

Anmeld

23. januar 2013

come2

Anonym skriver:

HVORFOR gøre mig jaloux når det var HAM der gik fra mig, og ikke vil have noget som helst at gøre med mig, og han siger gentagende gange, er ovenud lykkelig for at være sluppen af med dig, det var det mest lortede forhold osv osv ..

Hvor er han dum

Det er da ufatteligt han ville have barn med dig, hvis han ikke ser noget positivt i dig.

Var det planlagt eller?

HUSK det er ham der er idioten og ikke dig. Du prøver i det mindste at samarbejde og tænke på jeres barn.

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Idiot.... Be ham om at lukke røven og tag noget ansvar for jeres barn, det er trods alt derfor i snakker sammen..... :-)

bare se nu , der har han postet en status på det propulær facebook hvor han sætter mig i det dårlige lys - og jeg gør ikke andet end at sige dørn er åben for at han må se sin søn .. ARRG

" hans besked: Barnet navn, jeg kan ikke altid se dig, men jeg har dig brændende for mine øjne, hvergang jeg lukker dem.

Mit hjerte det græder men mit sind det husker alt.

Savner dig!

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Altså jeg vil sige, hvis han går og har sex med alle mulige kan han sku da gøre det uden for samværet istedet for at droppe samvær for det. Og så synes jeg da det er noget mærkeligt noget at fortælle dig.

han har vores søn hver anden weekend, men den ugelig dag hver anden onsdag kan han ikke have alligevel pga af hans job og hvad han ellers hellere vil ..

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Han lyder som en KÆMPE N*R!

Han har med garanti ikke fået en skid F*SSE. ID*OT!

Hvis han dropper samvær for at mødes med piger så sys jeg du skal søge fuld forældremyndighed! Det havde JEG gjort!

han har vores søn hver anden weekend, men den ugelig dag han havde, som var hver anden onsdag kan han ikke have alligevel pga af hans job og hvad han ellers hellere vil ..

det er sket via en tur i byen , men han ved det vil såre mig, da jeg FØRHEN sagde jeg gerne vil vide det - men så kontaktet jeg ham ikke i en uge, da vi så sku lave samvær papir, så fik jeg det nyhed og om hvor godt det var..

vil rigtig gerne have den, da jeg ikke ser nogen grund til at man skal dele, når han er så lidt som han er, delt af hans liv ..
men det er hvis ikke bare lige at få den..

Anmeld

23. januar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

bare se nu , der har han postet en status på det propulær facebook hvor han sætter mig i det dårlige lys - og jeg gør ikke andet end at sige dørn er åben for at han må se sin søn .. ARRG

" hans besked: Barnet navn, jeg kan ikke altid se dig, men jeg har dig brændende for mine øjne, hvergang jeg lukker dem.

Mit hjerte det græder men mit sind det husker alt.

Savner dig!

Ignorere det, velvidende at du er rigtig på den og han er forkert på den..... Glem hvad andre tænker, for hvis folk ikk kan komme til dig og spørge hvad der sker og f.eks. Snakker bag din ryg istedet for så er de ikk værd at bruge din tid på.....

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Så er det nu du skal søge fuld forældremyndighed. Og sikke en Skid! 

hvordankan jeg det, når han overholder hans hver anden weekend - men ikke hver anden onsdag, som han før havde ..
i fredags lavet vi så samværet om, da det ikke var fair overfor vores søn at han ikke kunne have ham alligevel hver anden onsdag pga hans job oghvad han nu ellers skulle..

så nu hedder samværet hver anden weekend..
så kan jeg vel ikk søge den fulde ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.