pyyh en reaktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.228 visninger
46 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Anonym trådstarter

mig og eks'en gik jo fra hinanden for 2½ månede siden, vi skulle så i fredags lave samvær med vores barn, da han ikke overholdte det hele.. det gik så meget fredeligt og jeg får sagt på en pæn måde at jeg ikke synes han interesser sig i vores barn, selvom jeg tit fortæller ham, at vores barn kalder på ham, det er og halv anden uge siden han har set vores barn, spurgt til det og snakket med vores barn, barnet er 21mdr..
hvordan kan man være sådan over for sit barn ? - hans familie spørg heller ikke til barnet..

men han kunne stå med det største smil på læben og fortælle mig at han har haft SEX med to piger allerede, og han skulle bare have noget fisse og det var bare så godt og bla bla bla.. ..

hvorfor stå og sige det pis, jeg holdte selvføgelig masken og var hel cool med det, indtil vi siger farvel og jeg får lukket døren bag mig, så bryder jeg sammen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Dot D

Sådan et fjols.....

Anmeld

22. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Det med han havde fået fisse og ih og åh er kun for at gøre dig jaloux. Men hold da op han burde tage ansvar og tage sig sammen.

Anmeld

22. januar 2013

Dot D

MiichellaMalou skriver:

Det med han havde fået fisse og ih og åh er kun for at gøre dig jaloux. Men hold da op han burde tage ansvar og tage sig sammen.

Anmeld

22. januar 2013

Mettefpigen

Idiot.... Be ham om at lukke røven og tag noget ansvar for jeres barn, det er trods alt derfor i snakker sammen..... :-)

Anmeld

23. januar 2013

Benjamins'mor

Altså jeg vil sige, hvis han går og har sex med alle mulige kan han sku da gøre det uden for samværet istedet for at droppe samvær for det. Og så synes jeg da det er noget mærkeligt noget at fortælle dig.

Anmeld

23. januar 2013

MorDk

Han lyder som en KÆMPE N*R!

Han har med garanti ikke fået en skid F*SSE. ID*OT!

Hvis han dropper samvær for at mødes med piger så sys jeg du skal søge fuld forældremyndighed! Det havde JEG gjort!

Anmeld

23. januar 2013

Benjamins'mor

MorDk skriver:

Han lyder som en KÆMPE N*R!

Han har med garanti ikke fået en skid F*SSE. ID*OT!

Hvis han dropper samvær for at mødes med piger så sys jeg du skal søge fuld forældremyndighed! Det havde JEG gjort!

Anmeld

23. januar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Så er det nu du skal søge fuld forældremyndighed. Og sikke en Skid! 

Anmeld

23. januar 2013

baby012

Fjols 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.