1990h skriver:
hvilket puslebord fandt i?
jeg havde også planer om at købe det meste brugt faktisk. men syntes ikke vi har købt så meget brugt som vi kunne ha gjort
vi har købt odder zip på x-dream stel. kassen er købt fra ny i babysam. 2012 modellen. men x-dream stellet er 2 år gammelt..på den måde har vi faktisk sparet lidt penge der
puslekommoden vil vi have købt brugt, men da den kom på tilbud i babysam købte svigerforældrene den til os.
tremmesengen er ny..
kommode og kravlegård samt rumdeler til værelset fik vi i julegave
så det bare lækkert..
så lukkede babysam også pludseligt i vores by..så der var jo kæmpe rest udsalg hvor jeg var heldig at finde badekar på stativ, pusletaske, sutter, osv osv osv. på over halvt pris

Købte først et til væggen, sådan et BRIO et, men vi har altså fin plads til et puslebord, så jeg ombestemte mig her i weekenden og fik et brugt, som jeg faktisk ikke aner hvor er fra, men det er bare smuuuukt
Det er med to små skuffer øverst også tre store, og de er bare MONSTER store alle skufferne faktisk, så det er LÆKKERT!
Og ligesom jeg fandt det nye var der nogen der ville købe det vi havde stående i forvejen, så det var jo faktisk bare rigtig lækkert 
Når vi skal have købt tremmeseng køber vi nok også en ny, har faktisk hørt rigtig meget godt om en ude fra IKEA, så den skal vi kigge på.. Jeg tror ikke vi vil have kravlegård, men hvem ved, jeg kommer nok til at ombestemme mig 
Jeg kendte en der stod og skulle af med sin barnevogn, så den fik jeg til 500 kroner, det er jo SYGT BILLIGT, så det er jeg vildt glad for 
Anmeld