årrhj hvor går tiden langsom:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Ja jeg kommer også til at have et lille stykke tid på dagpenge inden jeg overgår til barsels dagpenge

din sats er også det samme på dp som barsels dp ikke?

Jo det sagde damen i a-kassen i hvert fald :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

1990h

RikkeThygesen skriver:

Jo det sagde damen i a-kassen i hvert fald :p

godt det også den besked jeg har fået hih..

er i færdige med at købe alt der skal købes til babyen?

Anmeld

21. januar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

godt det også den besked jeg har fået hih..

er i færdige med at købe alt der skal købes til babyen?

Mere eller mindre.. Altså vi har undladt at købe tremmeseng og alle de ting, som senere skal i brug, og vi har heller ikke gjort det vilde ved pynt til værelset endnu, fordi det jo først kun bliver brugt til puslelokale, og ammerum når der er gæster - jeg er MEGET blufærdig, så ingen skal se mine bryster

Men af ting som han skal bruge når han kommer tror jeg vi er ret godt med, vi har ikke fået købt babyalarm endnu og derudover mangler vi et badekar, men det er heldigvis ting vi kan købe umiddelbart lige efter vi er kommet hjem fra sygehuset, hvis det er vi ikke når det inden

Men jeg føler vi er ret godt med! Jeg skiftede inden weekenden mening om det puslebord vi havde købt, og der var heldigvis lige en i området der solgte et billigt og SUPER fint et, som vi købte i stedet for, og solgte det andet - så NU er jeg tilfreds med det også

Anmeld

21. januar 2013

2babygirls

1990h skriver:

hihi hvor er du sød..det da fedt du bare tager det cool..det elsker jeg..smiler

Jaa i skal nok få styr på det håber hun kommer søndag

Fik lige proppet lidt i tasken, så der ikke er alt for meget at huske hvis nu de veer snart kommer.

Anmeld

21. januar 2013

FogL

1990h skriver:

eeej sims..guud det gamle fede program har jeg glemt alt om ..gad vide om min computer kunne køre det i dag

Jeg spillede sims 3 Gør jeg stadig ind i mellem, men spillede det rigtig meget før og under graviditeten Min mac vil ikke rigtig rive det rundt, men har en sony som er super til sims

Anmeld

21. januar 2013

baby012

Føler med dig, jeg er lige gået ind i uge 38.. Og hold nu op hvor går det hele altså bare LANGSOMT! 

Jeg bruger tiden på manden og datteren og skolen  

her har børne værelset været færdigt siden uge 30 :/ 

og vi har gjort alt klar.. Selv sutterne er kogt  

mig kan bare mærke at jo tættere jeg kommer på termin, jo mere utålmodig bliver jeg.. 

Så finder du noget der kan speede tempoet lidt op, så skriv endelig !!  

Anmeld

21. januar 2013

1990h

RikkeThygesen skriver:

Mere eller mindre.. Altså vi har undladt at købe tremmeseng og alle de ting, som senere skal i brug, og vi har heller ikke gjort det vilde ved pynt til værelset endnu, fordi det jo først kun bliver brugt til puslelokale, og ammerum når der er gæster - jeg er MEGET blufærdig, så ingen skal se mine bryster

Men af ting som han skal bruge når han kommer tror jeg vi er ret godt med, vi har ikke fået købt babyalarm endnu og derudover mangler vi et badekar, men det er heldigvis ting vi kan købe umiddelbart lige efter vi er kommet hjem fra sygehuset, hvis det er vi ikke når det inden

Men jeg føler vi er ret godt med! Jeg skiftede inden weekenden mening om det puslebord vi havde købt, og der var heldigvis lige en i området der solgte et billigt og SUPER fint et, som vi købte i stedet for, og solgte det andet - så NU er jeg tilfreds med det også

det lyder også super fint.

jeg tror også vi er færdig med alt det der skal købes faktisk værelset laver vi fra start men vi ønskede også tingene til det i julegave så de fleste ting burde være på plads nu synes det har været hyggeligt at købe ting hehe..

tøj og alle de andre småting er også på plads vi køber i hvert fald ikke mere tøj nu, for man får jo nok meget

Anmeld

21. januar 2013

1990h

Baby2påvej skriver:

Fik lige proppet lidt i tasken, så der ikke er alt for meget at huske hvis nu de veer snart kommer.

hihi..skide godt så kan hun bare komme kan hun

Anmeld

21. januar 2013

1990h

Freyjasmor skriver:

Jeg spillede sims 3 Gør jeg stadig ind i mellem, men spillede det rigtig meget før og under graviditeten Min mac vil ikke rigtig rive det rundt, men har en sony som er super til sims

okai vi har dell bærbar..ved virkelig ikke om den kan rumme det

Anmeld

21. januar 2013

1990h

Lahn11 skriver:

Føler med dig, jeg er lige gået ind i uge 38.. Og hold nu op hvor går det hele altså bare LANGSOMT! 

Jeg bruger tiden på manden og datteren og skolen  

her har børne værelset været færdigt siden uge 30 :/ 

og vi har gjort alt klar.. Selv sutterne er kogt  

mig kan bare mærke at jo tættere jeg kommer på termin, jo mere utålmodig bliver jeg.. 

Så finder du noget der kan speede tempoet lidt op, så skriv endelig !!  

hihi..du jo laaangt laaangt længere henne end mig..hvordan skal det så ikke gå mig haha:p

jeg glæder mig så meget til at få lavet det værelse har du ikke billeder af dit?

hihi sjovt med sutterne griner..jamen jeg ved virkelig ikke hvad du kan foretage dig..

hvad med lidt forberedelser til barnedåb?..indbydelser eller andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.