årrhj hvor går tiden langsom:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

1990h

FrkZier skriver:

jeg bruger tiden på at se så mange veninder som muligt hele tiden, fordi ved tiden ikke er der i samme grad bagefter, har ikke mulighed for samme spontanitet efter jeg har født - så det nyder jeg nu

ellers så bager jeg, bager, bager bager haha

(og arbejder)

åhh ja, det en god ting at bruge tiden med sine veninder..det er så hyggeligt

bager..ej hvor lækkert..hvad bager du så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

2babygirls

1990h skriver:

er 27+3 i dag og syntes tiden sneeegler sig af sted

hvis jeg ikke havde mit arbejde var jeg nok blevet skør i hovedet snart..

hvad bruger/brugte i ventetiden på? kæresten er ved at lave børneværelse klar..

mangler snart heller ikke at købe mere..så kan ikke engang shoppe..

Har termin på søndag, og tasken til sygehuset er ikke klar. Vi har alt hjemme da det er barn nr to, men fuuuuuuck hvor jeg bare tager det lige cool nok hahaha.
Alt er vasket og klar men værelset ligner et rodet loftsrum godt hun kan nøjes med mors armhule til at starte med

Anmeld

21. januar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Jeg arbejder med fysisk og psykisk handicappede på et center hvor de bor.

men det er som tilkalder vikar/vikar. Så jeg kan selv styre hvor mange vagter jeg vil have og sådan..her i Januar har jeg haft sådan rimeligt men jeg er heller ikke besværet af noget endnu og vi hjælpes altid ad.
i februar har jeg tænkt mig at tage lidt mindre vagter hvis det begynder at blive for hårdt..

det dejligt med den frihed at selv kunne vælge

Ja okay

Jeg tænkte bare at hvis du var i børnehave/vuggestue havde det nok været bedst for dig selv og din krop, at gå fra så tidlig som mulig.. Men her kan jeg se du har lidt mere frihed

Anmeld

21. januar 2013

1990h

Baby2påvej skriver:

Har termin på søndag, og tasken til sygehuset er ikke klar. Vi har alt hjemme da det er barn nr to, men fuuuuuuck hvor jeg bare tager det lige cool nok hahaha.
Alt er vasket og klar men værelset ligner et rodet loftsrum godt hun kan nøjes med mors armhule til at starte med

hihi hvor er du sød..det da fedt du bare tager det cool..det elsker jeg..smiler

Jaa i skal nok få styr på det håber hun kommer søndag

Anmeld

21. januar 2013

1990h

RikkeThygesen skriver:

Ja okay

Jeg tænkte bare at hvis du var i børnehave/vuggestue havde det nok været bedst for dig selv og din krop, at gå fra så tidlig som mulig.. Men her kan jeg se du har lidt mere frihed

Ja det rigtigt.

Jeg vil sige..hvis jeg var fast ansat på 37 timer havde jeg i hvert fald også gået af 8 uger før når muligheden er der.

for det jo både fysisk og psykisk hårdt med det arbejde og de jo stort set alle i kørestol så der meget forflytning osv

men jeg har så den frihed at jeg kan nøjes med at tage vagter så jeg er der 20-25-30 timer om ugen afhængig af hvordan det går

Anmeld

21. januar 2013

FogL

1990h skriver:

er 27+3 i dag og syntes tiden sneeegler sig af sted

hvis jeg ikke havde mit arbejde var jeg nok blevet skør i hovedet snart..

hvad bruger/brugte i ventetiden på? kæresten er ved at lave børneværelse klar..

mangler snart heller ikke at købe mere..så kan ikke engang shoppe..

Alt muligt ligegyldigt!

Spillede sims (tro mig - dagen er væk ligepludselig!), hæklede, så serier i stride strømme! :p

Anmeld

21. januar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Ja det rigtigt.

Jeg vil sige..hvis jeg var fast ansat på 37 timer havde jeg i hvert fald også gået af 8 uger før når muligheden er der.

for det jo både fysisk og psykisk hårdt med det arbejde og de jo stort set alle i kørestol så der meget forflytning osv

men jeg har så den frihed at jeg kan nøjes med at tage vagter så jeg er der 20-25-30 timer om ugen afhængig af hvordan det går

Godt du selv har tænkt over det

Jeg var kun berettiget til at gå fra 4 uger før, men min kontrakt i den skobutik jeg arbejdede i udløb nytårsaften, og vi valgte ikke at forlænge den ene måned fordi vi godt vidste, at jeg ville ende med en sygemelding inden den måned var gået, for jeg var ved at få ondt i bæknet osv.

Så jeg har lige en måned på alm. dagpenge inden jeg skal på barsel, det er skønt

Anmeld

21. januar 2013

1990h

Freyjasmor skriver:

Alt muligt ligegyldigt!

Spillede sims (tro mig - dagen er væk ligepludselig!), hæklede, så serier i stride strømme! :p

eeej sims..guud det gamle fede program har jeg glemt alt om ..gad vide om min computer kunne køre det i dag

Anmeld

21. januar 2013

1990h

RikkeThygesen skriver:

Godt du selv har tænkt over det

Jeg var kun berettiget til at gå fra 4 uger før, men min kontrakt i den skobutik jeg arbejdede i udløb nytårsaften, og vi valgte ikke at forlænge den ene måned fordi vi godt vidste, at jeg ville ende med en sygemelding inden den måned var gået, for jeg var ved at få ondt i bæknet osv.

Så jeg har lige en måned på alm. dagpenge inden jeg skal på barsel, det er skønt

Ja jeg kommer også til at have et lille stykke tid på dagpenge inden jeg overgår til barsels dagpenge

din sats er også det samme på dp som barsels dp ikke?

Anmeld

21. januar 2013

FrkZier

1990h skriver:

åhh ja, det en god ting at bruge tiden med sine veninder..det er så hyggeligt

bager..ej hvor lækkert..hvad bager du så?

jeg bager boller, kager, kanelsnegle- ja alt jeg kan komme i nærheden af :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.